Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 it's time for a demon slave

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 126

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermer
Partner: Love is something you can not predict when it happens

it's time for a demon slave Empty
BerichtOnderwerp: it's time for a demon slave   it's time for a demon slave Emptywo jan 04, 2012 5:56 am

Ager lag tegen over Dave rustig te kijken, terwijl hij naar een speciale ziel zocht die hem zou interesseren maar jammer genoeg heeft hij het nog niet gevonden 'Ager hoezo kan ik geen goede ziel vinden?' vroeg hij geïrriteerd en zocht verder 'Je stelt wel veel eisen Dave.' Dave zuchten geërgerd en kreeg toen ene beeld van een krijger elf die magie bezat, ze had lang blond haar en lichtgevende groene ogen. Dave stuurde de krijger naar ager en die begon te spreken 'hmmm ze zit al 20 jaar in de hell, is een professioneel moordenaar, heeft meer dan 100 doden op haar lijst staan, is verraden door haar vriend die haar had vermoord en afgegeven om geld te krijgen.' dave zuchte van verlangen, die ziel was perfect. 'okeej ik hoor het aan je gedachten dat je haar wil, nou i kehb je verteld hoe je een ziel levend maakt dor haar een demon slaafje van je te maken.' dave knikte rechte zijn handen waar 1 zwarte bol vandaan kwam en tot een lichaam begon te vormen. Het werd een elven lichaam met lange blonde haar, lichtgevende groene ogen, een krijgers outfit en ze kreeg een zweep, en ze kreeg de teken van Dave een rondje met een kruis op haar hals. dat was het teken dat ze bij hem hoorde en hem gehoorzaamde. Op het laatste kwam de ziel er in. Dave keek tevreden naar de elf voor zich, ze was ongeveer 1.70 dus iets kleiner dan hij 'Wat is je naam krijger.' Zei hij streng en zijn slaafje keek recht in de ogen 'Mijn naam is Asasino of terwijl Asa.' Zei ze respect vol en keek naar Ager 'Ach hier ben je dus Ager.' Zei ze bot en Ager begon te grommen 'Je weet waarom je hier bent toch!' Zei hij daarna rustig 'Ja u hebt mij een lichaam gegeven en nu ben ik u demonen slaaf en hoor u te gehoorzamen.' Zei ze rustig en keek weer naar hem 'Goed dus je weet het, Ager is me trouwe vriend en me slaaf en ik wil dat jullie met elkaar kunnen gedragen begrepen.' Zei hij scherp, draaide zich om en liep naar huis 'ohja Asa thuis hebben we Summons dus gedraagje.' Asa knikte en liep achter hem aan en ager naast hem naar huis.



(Asasino http://tinypic.com/view.php?pic=mt4l1s&s=5 :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
 
it's time for a demon slave
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» First time alone,
» It's time... Time for me to go...
» First time talking...
»  long time no see
» The first time I felth it...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Tovenaars Territorium-
Ga naar: