Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 A sister and real daddy :3

Ga naar beneden 
+4
Dani
Dawn
Denaii
Mariah
8 plaatsers
AuteurBericht
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptydi okt 11, 2011 5:25 am

HAALLOOOW,
ik zoek een zusje voor mariah en daddy :3
Ze moet namelijk wat van haar oude fam leren kennen,
de zus moet beschermer zijn net als vader
Hykaru als achternaam hebben
Een wizzie zijn
en de zus zus op Mariah lijken. Vader hoeft niet op haae te lijken.

wie wil vul dit lijstje in:
Bekenste acc:
naam:
leeftijd:
karacter:
foto:

Geintereseerde:

Stacey (Jasmyn)
Aryanna (Hunter)


Laatst aangepast door Mariah op za okt 29, 2011 11:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Denaii
Moderator & Queen
Denaii


Aantal berichten : 441

Karakter
Leeftijd: 17 years
Rang: Queen C:
Partner: Do you dare?

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptydi okt 11, 2011 8:01 am

Bekenste acc: Denaii
naam: carc? Mason Hykaru
leeftijd: 34 ofzow
karacter: Hij ius ongeduldig. Doordat hij vroeger altijd alleen was, heeft hij een heel schild vna sarcastisch en gemene opmerkingen om zich heen getrokken, waar bijna niemand door geraakt. Hij was niet altijd zo, maar is zo geworden door het lot dat hem toebehoord. Hij zwerft veel, en haat elven vamps en meermensen. Alleen wizards verdraagt hij nog net. HIj wilt toch zijn dochter terug, en toch houdt hij heel veel van zijn andere dochter, en hij kan goed acteren, waardoor hij toch altijd vriendelijk is. Tegen haar.

Carc, ben er nog niet helemaal uit, maar dit is het ong :3

Foto; Zie avataaar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Deputy
Dawn


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptydi okt 11, 2011 8:04 am

Mason word sowieso geaccepteerd, de dochter word overlegd als die word aangemeld Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 16, 2011 9:54 am

zuster voor Mariah? kom op jongens ze mag elk karakter hebben wat je maar bedenken kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani

Dani


Aantal berichten : 11

Karakter
Leeftijd: 12
Rang:
Partner:

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyza okt 29, 2011 7:04 am

Moet het een klein of groot zusje zijn. Als het grote is wil ik wel.
Bekenste acc: Dani
Naam: Dani
Leeftijd: 12 volgens mij
Karakter: Dani is best wel verlegen. En is vaak wel een beetje bang om te falen. Maar ze is niet tuttig of pestererig. En ze kan van iemand goed van iemand houden. En haat ruzie en geweld en kan niet tegen bloed of een wond.
Geschiedenis kunnen we mischien noch verzinnen. En ik wou mischien nog een avatar zoeken die bij de van mariah past?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyza okt 29, 2011 9:37 am

Dani schreef:
Moet het een klein of groot zusje zijn. Als het grote is wil ik wel.
Bekenste acc: Dani
Naam: Dani
Leeftijd: 12 volgens mij
Karakter: Dani is best wel verlegen. En is vaak wel een beetje bang om te falen. Maar ze is niet tuttig of pestererig. En ze kan van iemand goed van iemand houden. En haat ruzie en geweld en kan niet tegen bloed of een wond.
Geschiedenis kunnen we mischien noch verzinnen. En ik wou mischien nog een avatar zoeken die bij de van mariah past?

Dani zelf gaat het sowieso niet worden sinds ze een elf is dus ik snap eigenlijk niet waarom je het lijstje op haar invult, verder, moet het een oudere tovenaarszus worden die Hykaru als achternaam heeft (heb ik toch duidellijk uitgelegd)
rond de 16 jaar zou ik zegfen dus als je wil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani

Dani


Aantal berichten : 11

Karakter
Leeftijd: 12
Rang:
Partner:

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyza okt 29, 2011 8:50 pm

Sorry dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyza okt 29, 2011 11:31 pm

Bekenste acc:Jasmyn
naam:Stacey
leeftijd:16 (ik maak haar niet ouder)
karacter:stacey is op een dag haar moeder kwijt geraakt met haar kleine zusje er in. Haar vader en zei lieten een kaarsje na aan de moeder en waarschijnlijk hun overleden dochter en zusje. Sinds die tijd is Stacey hard geworden en oefent ze zig zelf met spreuken in haar uppie. Stacey gelooft er in dat haar zusje nog ergens is misschien niet bij haar maar wel nog op het gebied.
foto:https://fantasylife.actieforum.com/t485-stacey

pf en onderschrift voor je. Ik wete dat ze niet veel op Mariah lijkt en ik weet waarschijnlijk dat je het niet wilt maar hun gedrag kan het zelfde zijn(Verder om te vertellen haar krachten komen uit ed natuur maar sinds de vverdwijning is ze meerdere magie gaan oefenen)
(Mim ik doe ej dit niet om te pesten ik doe het omdat je ene zus wilt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyza okt 29, 2011 11:42 pm

Ze lijkt genoeg op haar vader (Mason) om familie te zijn,
ik zet je op de lijst van geïntereseerde en kijk nog even aan of anderen ook willen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 12:43 am

oke maar mim ik heb je at te vertellen het is veel belangrijkr dan wat er tussen ons is gebeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 12:58 am

Oke, pm maar naar Mariah wat er is dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 1:31 am

Bekenste acc: Hunter
naam: Aryanna
leeftijd: 16 jaar
karakter: Aryanna heeft het ongeduldige karakter van haar vader overgenomen, maar kan wel vriendelijk zijn. Maar in tegenstelling tot haar vader kan ze prima met anderen omgaan en praat ze graag over van alles. Ze heeft ook geen overduidelijke haat jegens andere rassen. Sinds de dood van haar moeder is ze iets afstandelijker geworden maar ook wat wantrouwig. Gelukkig kan ze dit altijd verbergen achter een vriendelijke glimlach. Verder is ze echt iemand die houdt van lichte kleuren, en het meest van wit en blauw, dit kan je meestal wel zien aan haar uiterlijk. Ze is serieus als het nodig is en gaat vaak door het vuur voor anderen van haar volk, wie het ook mag zijn. Ze is in een van haar eerste pogingen op een rare manier gewond geraakt en heeft een litteken over haar oog lopen en is aan datzelfde oog ook blind.
foto:
Spoiler:

Edit
nieuwe ava en wat aanpassingen


Laatst aangepast door Sheila op zo okt 30, 2011 11:07 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 1:36 am

amy voor een jonge?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 1:43 am

Het is een vrouw op de foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 7:20 am

het was eerst ene andere foto >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 9:42 am

weet ik, ik ben verder gaan zoeken en vond deze foto, ik heb alles een beetje aangepast
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyzo okt 30, 2011 12:51 pm

ok overnieuw dus lezen maar wel mooie foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah

Mariah


Aantal berichten : 151

Karakter
Leeftijd: around 17 years now...
Rang: Full protecter and I like it!
Partner: Come and spinn my life upside down

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyma okt 31, 2011 2:42 am

Oke, zijn er nog andere aanmeldingen?
Ik beslis vanavond :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Daphne
Healer
Daphne


Aantal berichten : 131

Karakter
Leeftijd: 65
Rang: healer
Partner: Mordon you're the only one who showed me what love is, I love you and that is always there in my deepest

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyma okt 31, 2011 6:54 am

geen andere en het is avond

btw kijk spoiler
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Emptyma okt 31, 2011 10:07 am

Ok het was geen makkelijke beslissing, eerder echt een kt beslissing maar Aryanna is het geworden. Dus, Mason kan je het topic openen waar je bij Sethy komt dan kunnen we ontmoeting doen zodra Aryanna is aangemaakt.
Sorry Sha, volgende keer beter Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





A sister and real daddy :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A sister and real daddy :3   A sister and real daddy :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A sister and real daddy :3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Not a real fairy
» My sister.....
» why are you so angry sister
» Mommy, daddy il miss you..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Regels en Informatie :: Sunheaven and Deadhell :: Accountmarkt-
Ga naar: