Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a tresure named love...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: a tresure named love...   a tresure named love... Emptydo okt 13, 2011 9:31 am

Mimi zuchtte en hoorde het grazen van paarden om haar heen Altojd kwam ze hier. om alleen te zijn, maar nu, nu wou ze niet alleen zijn, hoewel Shadowsoul en zijn kudde haar prima vermaaten voelde ze zich kil. Ze miste Seth met alles wat ze deed. Hij was eeneeel van haar, en zonder hem, was ze niets meer. Zo bleef ze lichen, pas toen ze een klein bresje vanShadowsoul in aar oor hoorde opende ze haar ogen. IN DE VERTE ZAG ze een donkere gestalte aankomen. "Wat moet je hier!" Riep ze geiriteerd. Maar toen ze zag wie het was klaarde haar humeur op. Ze spriong overeind en liep naar hem toe. "Seth, wat brengt jou hier?" Vroeg ze stralend en liep naar haar liefde toe.

sethy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 6:30 am

"Seth, wat brengt jou hier?" Vroeg Mimi stralend. Seth zweeg en liep met gebogen hoofd op Mimi af, toen hij dichtbij genoeg was keek hij van onder de mantel haar aan en zweeg. Hij keek haar doordringend aan en pakte haar hand, "Mimi," zei hij zacht en kuste haar hand, "Vrouwe. U bent zoals gewoonlijk een vertedering van het oog," zei Seth en keek ahar toen recht aan. Hij deed de kap van zijn mantel af en keek haar liefdevol aan, "Jij bent wat mij hier brengt. Gaat het? mij is te oren gekomen dat je terug bent bij de elven. Hoe gaat het met Sara? met Meredith?!" vroeg Seth en keek Mimi recht aan, zijn hand legde hij neer op haar wang en streek er over. Hij glimlachte even voor hij weer zweeg en gedudlig afwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 7:20 am

Hij keek haar doordringend aan en pakte haar hand, "Mimi," zei hij zacht en kuste haar hand, "Vrouwe. U bent zoals gewoonlijk een vertedering van het oog," zei Seth en keek ahar toen recht aan. Hij deed de kap van zijn mantel af en keek haar liefdevol aan, "Jij bent wat mij hier brengt. Gaat het? mij is te oren gekomen dat je terug bent bij de elven. Hoe gaat het met Sara? met Meredith?!" vroeg Seth en keek Mimi recht aan, zijn hand legde hij neer op haar wang en streek er over. Mimi glimlachte even ongemakkelijk. "Het gaat wel, maar nu voel ik me alleen weer goed." Ze greinste dom maar keek hem toen weer serieus aan. "Sara en Meredith ontwikkelen zich ongelovelijk snel. Meredith heeft duidelijk.. jouw bloed, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt. Ze zet dingen naar haar hand.. Zelfs de zwaartekracht.." Mimi schudde even haar hoofd toen ze haar dochter weer zag zweven voor de ogen van Mordon. "En ik ben inderdaad terug. Rox had me.. nadat ik onze dochters aan Mordon had overgegeven meegenomen. Mordon weet als enigste bovendien wat ik geworden ben.. Maar goed, Rox nam me mee, en stelde me voor aan Vyndi, ik vermoord die heks nog een keer.." Mimi probeerde te lachen maar zuchtte daarna. "De king is.. er haast nooit. Vyndi regelt het bijna alleen, de King is trouwens Vyndi's partner." Mimi stopte even om zich tegen Seth aan te drukken. "Die maand was vreselijk, toen jij kwam.. het was een bevreiding, ik werd constand bewaakt. Na dat jij weer terug ging, ben ik meteen naar de elfen bossen gegaan. Waar trouw Shadowsoul en zijn kudde op me wachtte." Bij die woorden duwde het zwarte paard even zijn neus tegen Seth's schouder. "Nou ja, de hele kudde behalve Daydream, die is bij Daisy gebleven toen ze me naar jou bracht." Mimi glimlachte. Niet veel later werden Mordon en Samina tot Deputies uitgeroepen. Ze verdienen het.. Maar later toen ik Samina zoch in het bos vond ik Linde bij haar, met een speciale brief aan Felix. Ik weet niet wat er in die brief stond... Maar het maakt me lichtelijk bang. Felix, is een bedrijging, zo voelt het.. Maar voor ik er achter kon komen wat er in de brief stond kwam Daisy. Ze vertelde me, hoe het met Dave ging. Eigenlijk wil ik het uit jouw mond horen." Mimi glimlachte weer. "Ik denk dat ik je zo wel weer heb bijgepraat.." Lachte Mimi. "Sorry dat ik zoveel praat.." Ze schudde haar hoofd maar keek hem weer aan. "Eigenlijk wil ik al de hele tijd dit doen.." Fluisterde ze en drukte haar mond tegen de zijne.

(inspiloos xD en das te merken)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 7:36 am

"Het gaat wel, maar nu voel ik me alleen weer goed." Ze greinste dom maar keek hem toen weer serieus aan. "Sara en Meredith ontwikkelen zich ongelovelijk snel. Meredith heeft duidelijk.. jouw bloed, dat heeft ze wel duidelijk gemaakt. Ze zet dingen naar haar hand.. Zelfs de zwaartekracht.." Mimi schudde even haar hoofd toen ze haar dochter weer zag zweven voor de ogen van Mordon. "En ik ben inderdaad terug. Rox had me.. nadat ik onze dochters aan Mordon had overgegeven meegenomen. Mordon weet als enigste bovendien wat ik geworden ben.. Maar goed, Rox nam me mee, en stelde me voor aan Vyndi, ik vermoord die heks nog een keer.." Mimi probeerde te lachen maar zuchtte daarna. "De king is.. er haast nooit. Vyndi regelt het bijna alleen, de King is trouwens Vyndi's partner." Mimi stopte even om zich tegen Seth aan te drukken. "Die maand was vreselijk, toen jij kwam.. het was een bevreiding, ik werd constand bewaakt. Na dat jij weer terug ging, ben ik meteen naar de elfen bossen gegaan. Waar trouw Shadowsoul en zijn kudde op me wachtte." Bij die woorden duwde het zwarte paard even zijn neus tegen Seth's schouder. "Nou ja, de hele kudde behalve Daydream, die is bij Daisy gebleven toen ze me naar jou bracht." Mimi glimlachte. Niet veel later werden Mordon en Samina tot Deputies uitgeroepen. Ze verdienen het.. Maar later toen ik Samina zoch in het bos vond ik Linde bij haar, met een speciale brief aan Felix. Ik weet niet wat er in die brief stond... Maar het maakt me lichtelijk bang. Felix, is een bedrijging, zo voelt het.. Maar voor ik er achter kon komen wat er in de brief stond kwam Daisy. Ze vertelde me, hoe het met Dave ging. Eigenlijk wil ik het uit jouw mond horen." Mimi glimlachte weer. "Ik denk dat ik je zo wel weer heb bijgepraat.." Lachte Mimi. "Sorry dat ik zoveel praat.." Ze schudde haar hoofd maar keek hem weer aan. "Eigenlijk wil ik al de hele tijd dit doen.." Fluisterde ze en drukte haar mond tegen de zijne.

Seth glimlachte even en gaf teken van een wederzijdse gevoelen door de kus te verlengen. "Dave.. met hem gaat het goed, Mariah weet dat ik haar vader niet ben en... ik heb weer een vondeling. Sean, hij is me neefje.. van vaders kant" zei Seth. Hij kuste Mimi weer zacht en glimlachte "Ik heb verlangd om je weer te zien. Ik houd van je, Mimi... ik mis je elke nacht. Selene is voortreffelijk gezelschap alleen ik heb liever jou bij me," zei Seth en keek haar diep in haar ogen aan. Hij omhelsde Mimi en trok haar dicht naar zich toe. Hij streelde haar wang met zijn hand voor hij kalm en teder haar aankeek. "Mimi... zullen de vampiers je opzoeken? zo ja.... dan heb ik het liefst dat je met mij meegaat...." zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 8:25 am

Seth glimlachte even en gaf teken van een wederzijdse gevoelen door de kus te verlengen. "Dave.. met hem gaat het goed, Mariah weet dat ik haar vader niet ben en... ik heb weer een vondeling. Sean, hij is me neefje.. van vaders kant" zei Seth. Hij kuste Mimi weer zacht en glimlachte "Ik heb verlangd om je weer te zien. Ik houd van je, Mimi... ik mis je elke nacht. Selene is voortreffelijk gezelschap alleen ik heb liever jou bij me," zei Seth en keek haar diep in haar ogen aan. Hij omhelsde Mimi en trok haar dicht naar zich toe. Hij streelde haar wang met zijn hand voor hij kalm en teder haar aankeek. "Mimi... zullen de vampiers je opzoeken? zo ja.... dan heb ik het liefst dat je met mij meegaat...." zei Seth. Mimi glimlachte even en zuchtte. "Zou ik jaloers moeten worden op Selene?" Vroeg ze en glimlachte even. "Je hebt haar wel duidelijk vervegen.." Daarna kuste ze opnieuw Seth. "Zolang je maar weet dat je van mij bent." Grijnsde ze. "En vampiers opzoeken, graag, ik hrb nog een appeltje te schillen met een paar.." Ze haakte haar arm in die van Seth en drukte zich tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 8:46 am

"Zou ik jaloers moeten worden op Selene?" Vroeg ze en glimlachte even. "Je hebt haar wel duidelijk vervegen.." Daarna kuste ze opnieuw Seth. "Zolang je maar weet dat je van mij bent." Grijnsde ze. "En vampiers opzoeken, graag, ik hrb nog een appeltje te schillen met een paar.." Ze haakte haar arm in die van Seth en drukte zich tegen hem aan. Seth lachte, "Mimi. Selene is honderden jaren oud, jij niet... nog niet," grapte hij. "Daarbij, ben jij als jongste toch nog het wildst en daarbij.. hoe mooi Selene ook is met haar rode ogen en licht getinte huid en dierlijk innerlijk... ben jij mijn liefde," zei Seth en glimlachte. "Selene is niets voor mij. Jij bent wat ik wil, .... ondood of levend, zolang jij maar Mimi bent, beweegt en praat." zei Seth en kuste Mimi op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith


Aantal berichten : 6

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: beschermer
Partner: x

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 9:36 am

Seth lachte, "Mimi. Selene is honderden jaren oud, jij niet... nog niet," grapte hij. "Daarbij, ben jij als jongste toch nog het wildst en daarbij.. hoe mooi Selene ook is met haar rode ogen en licht getinte huid en dierlijk innerlijk... ben jij mijn liefde," zei Seth en glimlachte. "Selene is niets voor mij. Jij bent wat ik wil, .... ondood of levend, zolang jij maar Mimi bent, beweegt en praat." zei Seth en kuste Mimi op haar mond. Ze kuste terug en glimlachte. "Wat maakt Mimi Mimi." Vroeg ze glimlachend en drukte teder haar lippen op de zijne. Toen het heerlijke veelste korte moment voorbij was zuchtte ze. "Gaan we nu ondode soortgenoten van mij vermoorden of niet." Ze grijnste breed en kuste hem daarna nogmaals.

(Vererde acc srry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 9:56 am

"Wat maakt Mimi Mimi." Vroeg ze glimlachend en drukte teder haar lippen op de zijne. Toen het heerlijke veelste korte moment voorbij was zuchtte ze. "Gaan we nu ondode soortgenoten van mij vermoorden of niet." Ze grijnste breed en kuste hem daarna nogmaals. Seth glimlachte, "Mimi is wat de vogels verwoorden in hun lied, Mimi is het hart en ziel in elk wezen. Jij bent Mimi, jij bent wat ik zal koesteren." Seth omhelsde haar teder en kuste haar zacht op haar mond. Zijn ogen kleurde even van bruin naar groen en toen weer bruin. Hij zuchtte even kalm, achter hem verscheen een schim. De schim kuchtte even en Seth liet los. "Vrouwe Mimi, het spijt me. Het was niet beschaafd van me... om u te doden voor uw dochtertje. Namens mijzelf... bied ik mijn verontschuldigingen aan, al wenst u misschien vergoeding," zei Selene kalm en trok een dolk met een rood blad. Ze hield het voor haar hart, "eist u vergelding?" vroeg Selene beheerst en oefende nog geen druk uit. Seth keek haar licht geschokt aan maar... hij zou haar trots niet nogmaals krenken dit was aan Mimi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 10:24 am

Seth glimlachte, "Mimi is wat de vogels verwoorden in hun lied, Mimi is het hart en ziel in elk wezen. Jij bent Mimi, jij bent wat ik zal koesteren." Seth omhelsde haar teder en kuste haar zacht op haar mond. Zijn ogen kleurde even van bruin naar groen en toen weer bruin. Hij zuchtte even kalm, achter hem verscheen een schim. De schim kuchtte even en Seth liet los. "Vrouwe Mimi, het spijt me. Het was niet beschaafd van me... om u te doden voor uw dochtertje. Namens mijzelf... bied ik mijn verontschuldigingen aan, al wenst u misschien vergoeding," zei Selene kalm en trok een dolk met een rood blad. Ze hield het voor haar hart, "eist u vergelding?" Mimi keek haar koud aan. Ze was de helse pijn nog niet vergeten. Met een simpele stal stond Mimi voor haar en greep met haar zachte hand de dolk vast en daarmee lag haar hand om die van Selene. Met haar cyaanblauwe ogen keek ze Selene aan en schudde langzaam haar hoofd. Met een lichte kracht duwde ze de dolk van Selene's borst. "Selene.." Sprak Mimi zacht en keek haar recht in haar ogen aan. "Wat jij hebt gedaan, was weerzinwekkend, vreselijk, en ik ben je er dankbaar voor.. Dankzij jou leeft mijn Meredith, als in ruil daarvoor, ik moet zijn zoals ik nu ben.. ben ik je er dankbaar voor. Selene.. bedankt.." Haar stem was niet meer als een fluistertoon toen ze de hand van Selene losliet en een stap achteruit zette. "Ik zou hetzelfde bij jou gedaan hebben, dus ik kan niet boos op je zijn Selene." Met moeite kweekte Mimi een glimlach over haar gezicht. Maar haar ogen lachtte niet mee. In haar hele lijf voelde ze de pijn die die dag met zich mee had gebracht. Van de eerste krampen tot de laatste brandende pijn die over was gebleven in haar keel. Hoewel ze het tegenwoordig perfect wist te stillen voelde ze toch even met haar vingers over haar keel waar de pijn weer licht ontstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 10:52 am

"Selene.." Sprak Mimi zacht en keek haar recht in haar ogen aan. "Wat jij hebt gedaan, was weerzinwekkend, vreselijk, en ik ben je er dankbaar voor.. Dankzij jou leeft mijn Meredith, als in ruil daarvoor, ik moet zijn zoals ik nu ben.. ben ik je er dankbaar voor. Selene.. bedankt.." Haar stem was niet meer als een fluistertoon toen ze de hand van Selene losliet en een stap achteruit zette. "Ik zou hetzelfde bij jou gedaan hebben, dus ik kan niet boos op je zijn Selene." Met moeite kweekte Mimi een glimlach over haar gezicht. Selene zweeg en keek kalm Mimi aan, "Ik geef u ook het recht dat te zeggen, ... voor mijn dochtertje... hadden ze me van borstkas tot onderbuik open gesneden en zich toen naar haar toe gegraven om ahar eruit te halen. Ik ben gestorven met mijn lichaam open gesneden.... alleen het is het waard voor een kinderleven." zei Selene en duwde de dolk in een kleine riem aan haar linker dij. Ze keek Seth aan met een blik die niets meer te noemen was dan een onderzoekende blik en ze keek Mimi lang aan, "Dank u vrouwe voor genade," zei ze kort af en verdween toen in het niets. Seth keek Mimi aan.... "Mimi... ik.. wil nog 1 ding zeggen." zei Seth. Hij opende zijn rechterhandpalm, "Ik... heb nooit de kans om echt uit te drukken wat ik voelde. Mijn liefde gaat ver, alleen... nooit heb ik je behandeld als wanneer je zoals een van mijn soort zou zijn dus doe ik adt nu." In zijn handpalm lag een ring, zilver en glanzend door het licht dat het raakte. Daar in het midden zat in de steen versmolten een hemels blauwe steen zoals haar elven ogen zat in het midden. Het was een zeldzame steen die ook niet voor niets Skycrystals heette. "Het is misschien cliché maar ... mag ik je hierbij officieel de mijne noemen?" vroeg Seth met een charmante glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 11:37 am

"Ik geef u ook het recht dat te zeggen, ... voor mijn dochtertje... hadden ze me van borstkas tot onderbuik open gesneden en zich toen naar haar toe gegraven om ahar eruit te halen. Ik ben gestorven met mijn lichaam open gesneden.... alleen het is het waard voor een kinderleven." zei Selene en duwde de dolk in een kleine riem aan haar linker dij. Ze keek Seth aan met een blik die niets meer te noemen was dan een onderzoekende blik en ze keek Mimi lang aan, "Dank u vrouwe voor genade," zei ze kort af en verdween toen in het niets. Seth keek Mimi aan.... "Mimi... ik.. wil nog 1 ding zeggen." zei Seth. Hij opende zijn rechterhandpalm, "Ik... heb nooit de kans om echt uit te drukken wat ik voelde. Mijn liefde gaat ver, alleen... nooit heb ik je behandeld als wanneer je zoals een van mijn soort zou zijn dus doe ik adt nu." In zijn handpalm lag een ring, zilver en glanzend door het licht dat het raakte. Daar in het midden zat in de steen versmolten een hemels blauwe steen zoals haar elven ogen zat in het midden. "Het is misschien cliché maar ... mag ik je hierbij officieel de mijne noemen?" vroeg Seth met een charmante glimlach. Mimi keek hem sprakeloos aan. Een brok vulde zich letterlijk op in haar keel terwijl de wind langzaam door haar haar waaide. Haar aangenomen moeder had haar tot in de perfecte detaills verteld waarom ze NOOIT mocht trouwen of wat daar dan maar op leek. 'Komen ongelukken van!' Schreeuwde de stem in haar hoofd. Maar Mimi jaagde de stem in haar hoofd weg en slikte het brok in haar keel door. "Seth. Ik.. Ik.. Ik wil mijn leven met jou delen.. Setherian Fel'dan. Mijn antwoord is Ja." Met die woorden drukte ze nogmaals haar mond tegen de zijne terwijl tranen over haar wangen liepen. Tranen van geluk...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 11:44 am

"Seth. Ik.. Ik.. Ik wil mijn leven met jou delen.. Setherian Fel'dan. Mijn antwoord is Ja." Met die woorden drukte ze nogmaals haar mond tegen de zijne terwijl tranen over haar wangen liepen. Vermoedelijk tranen van geluk... Seth beantwoorde de kus romantisch en hield haar stevig vast. "Mimi Telrunya, jij maakt mij de gelukkigste man. Ik wil mijn leven met jou delen tot de dood mij mee komt nemen. moge dat nog lang duren." zei Seth en leunde tegen een boom aan met Mimi in zijn armen, "De ring is voor jou, de ketting is van jou en mijn hartje.... is volledig de jouwe, als ik mijn ziel kon verkopen, was mijn ziel jouw eigendom." zei Seth en kuste Mimi teder. Seth keek Mimi recht aan en wou haar kussen maar hield zich in, zijn verlangens waren niets met het verliefde gevoel. Hij wou bij Mimi blijven tot de eeuwigheid en haar in zijn armen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 11:58 am

Seth beantwoorde de kus romantisch en hield haar stevig vast. "Mimi Telrunya, jij maakt mij de gelukkigste man. Ik wil mijn leven met jou delen tot de dood mij mee komt nemen. moge dat nog lang duren." zei Seth en leunde tegen een boom aan met Mimi in zijn armen, "De ring is voor jou, de ketting is van jou en mijn hartje.... is volledig de jouwe, als ik mijn ziel kon verkopen, was mijn ziel jouw eigendom." zei Seth en kuste Mimi teder. Seth keek Mimi recht aan en zij beantwoorde zijn blik. Een glimlach streelde haar lippen terwijl ze langzaam haar hoofd op zijn schouder liet rusten. Ze sloot aar ogen en luisterde naar de natuur om haar heen. Alles leek.. Perfect. Hoe grijs en doelloos deze dag had geleken. Zi kleurvol en zinvol was hij geworden. Mimi had nieuwe levensjracht hervonden. En terwijl ze daar in zijn armen lag begreep ze het. Zij was voor hem bestemd. Geen ander zou haar ooit zo gelukkig maken. Geen ander zou ooit haar hart raken. Ze had geen huis. Ze had niets. Als Serh er niet was.. Lag ze in zijn armen was de wereld zo compleet. Leken de vogels nog harder en mooier te zingen, lewk er geen tijd te bestaan. Was er niets om hun heen, behalve hun twee. "Ik hou van je.." Vier simpele woordjes, zo waar. Zo puur. Zo.. perfect. Onbedoeld drukte ze zich dichter tegen Seth aan. "Ze mogen mijn ziel hebben. Ze mogen mij een monster maken. Ze mogen mij martelen. Maar mijn hart krijgen ze nooit. Dat laat ik bij jou achter." Zacht sprak ze en zuchtte glimlachend. Deze dag.. kon er niets misgaan. Deze dag maakte haar levwn compleet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 12:04 pm

"Ik hou van je.." Vier simpele woordjes, zo waar. Zo puur. Zo.. perfect. Onbedoeld drukte ze zich dichter tegen Seth aan. "Ze mogen mijn ziel hebben. Ze mogen mij een monster maken. Ze mogen mij martelen. Maar mijn hart krijgen ze nooit. Dat laat ik bij jou achter." Zacht sprak ze en zuchtte glimlachend. Seth gleed langzaam langs de boom naar beneden en was gaan zitten bij de voet van de boom. Hij keek haar even glimlachend aan, "Ik wil je voor eeuwig koesteren. Mimi... zelfs in de dood wil ik bij je blijven. Je bent mijn alles, mijn liefde, mijn leven en alles waar ik naar verlang. Ik ben blij dat jij de moeder bent van drie van mijn kinderen. Denk je dat ik ooit mijn dochters zou kunnen zien?" vroeg Seth maar terwijl hij diepo in Mimi's ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 7:17 pm

Seth gleed langzaam langs de boom naar beneden en was gaan zitten bij de voet van de boom. Hij keek haar even glimlachend aan, "Ik wil je voor eeuwig koesteren. Mimi... zelfs in de dood wil ik bij je blijven. Je bent mijn alles, mijn liefde, mijn leven en alles waar ik naar verlang. Ik ben blij dat jij de moeder bent van drie van mijn kinderen. Denk je dat ik ooit mijn dochters zou kunnen zien?" vroeg Seth maar terwijl hij diep in Mimi's ogen keek. Mimi knikte glimlachend. Waneer je maar wil Seth. En ik beloof je, zodra ik weet dat Samina klaar is om de troon over te nemen. Ik met Meredith vertrek. Zodat ik voor altijd bij jou kan zijn." Ze legde haar hand op zijn borst en voelde de ritmische hartslag. "We kunnen zo vaak als we willen Sara opzoeken.. Maar.. zij hoort hier, tussen de eeuwig groene bossen." Even keek Mimi bedroefd maar zuchtte even. "We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ee van onze dochters iets overkomt. Daar heb ik al voor gezord." Ze grijnsde en drukte zacht haar mond op de zijne.

was in slaap gevallen xD
en nu inspiloos >.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 9:13 pm

Mimi knikte glimlachend. "Waneer je maar wil Seth. En ik beloof je, zodra ik weet dat Samina klaar is om de troon over te nemen. Ik met Meredith vertrek. Zodat ik voor altijd bij jou kan zijn." Ze legde haar hand op zijn borst en voelde de ritmische hartslag. "We kunnen zo vaak als we willen Sara opzoeken.. Maar.. zij hoort hier, tussen de eeuwig groene bossen." Even keek Mimi bedroefd maar zuchtte even. "We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ee van onze dochters iets overkomt. Daar heb ik al voor gezord." Ze grijnsde en drukte zacht haar mond op de zijne. Seth glimlachte en voelde haar hand op zijn borstkas, Seth legde zijn hand op die van haar, "Het kloppen van mijn hart is slechts een teken dat mijn liefde nog steeds groeit dag bij dag. Mijn hart is al de jouwe..." zei Seth en streek over haar hand. "Mimi, ik haat vampier... alleen... jij bent Mimi geen harteloos monster dat moord zonder enig gevoel. Jij leeft, denkt en hebt nog lief. Dat is wat mij drijvende houd," zei Seth en hij trok haar kalm naar beneden bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyvr okt 14, 2011 11:30 pm

Seth legde zijn hand op die van haar, "Het kloppen van mijn hart is slechts een teken dat mijn liefde nog steeds groeit dag bij dag. Mijn hart is al de jouwe..." zei Seth en streek over haar hand. "Mimi, ik haat vampier... alleen... jij bent Mimi geen harteloos monster dat moord zonder enig gevoel. Jij leeft, denkt en hebt nog lief. Dat is wat mij drijvende houd," zei Seth en hij trok haar kalm naar beneden bij hem. Mimi viel bij voor hem neer op haar knieen en kroop automatisch tegen hem aan. Zo dicht bij hem deed haar goed. De kalme wind liet de bladeren ruizen en een perfect muziek stuk creëren dat al om Seths kloppende en haar stille hart leek te draaien. Maar hoe stil haar hart ook was. Het was er toch, en ze was comleet voor Seth. Ze legde haar hoofd op zijn schouder sloot haar ogen. De zon begon langzaam te zakken en verwarmde haar gezicht. "Als ik een ding kon doen.. Als ik een wens mocht maken.. Zou ik wensen dat de tijd mocht stoppen. Hier en nu.. Zo dicht bij jou.. Ik wil dit echt nooit meer kwijt. Dus stop de tijd.." Fluisterde ze zacht. "Vanacht, wil ik bij jou blijven.." Ze zuchtte gelukkig en zo voelde ze zich ook. De ring rond haar vinger, de ketting rond haar hals. Het was.. alles dat het perfect maakte. "Al mag de hemel nu op mij neervallen. Het maakt me niet uit. Ik heb jou, en jij hebt mij. Meer wil ik niet, meer hoef ik niet. Zonder jou, kan ik niets. Eten, slapen, lopen, dansen leven, niets. Jij bent mijn alles." Ze fluisterde opnieuw zacht. "Zonder jou, kan ik niets.." Herhaalde ze langzaam en ademde zachtjes op het ritme van de beweging van Seths borst.

(ok hz inspiloos xD
liep marco borsato zongteksten op te schrijven xD
moet echt stoppen met deze afspeellijst luisteren..
nah te mooi :3 yeey me
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 12:03 am

Seth voelde een zekere warmte bij hem opkomen toen Mimi zo dichtbij hem lag terwijl hij zijn ogen sloot en zachtjes in en uit ademde. Hij nam Mimi in een omhelzing en kuste haar teder. Hij ging naar beneden en kuste haar nek. De zijne was nu onbewaakt maar... hij vertrouwde Mimi en liet zijn nek onbewaakt. "Mimi... jij bent de enige ... gebetene... de enige die ik niet wil kwetsen, pijn doen of weg hebben. Ik wil jou dichterbij hebben dan elk ander wezen of persoon ter wereld." zei Seth en kuste Mimi weer in haar nek. Zijn armen om haar heen geslagen en bijna alsof hij Mimi wou beschermen trok hij hij haar stevig tegen zich aan. "Ik zal nooit gelukkig zijn.... als jij niet meer zou zijn.." fluisterde hij zacht.

-flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 2:48 am

Hij nam Mimi in een omhelzing en kuste haar teder. Hij ging naar beneden en kuste haar nek. De zijne was nu onbewaakt maar... Mimi voelde geen dorst. "Mimi... jij bent de enige ... gebetene... de enige die ik niet wil kwetsen, pijn doen of weg hebben. Ik wil jou dichterbij hebben dan elk ander wezen of persoon ter wereld." zei Seth en kuste Mimi weer in haar nek. Zijn armen om haar heen geslagen en bijna alsof hij Mimi wou beschermen trok hij hij haar stevig tegen zich aan. "Ik zal nooit gelukkig zijn.... als jij niet meer zou zijn.." fluisterde hij zacht. Mimi glimlachte. "Vertrouw me.." Fluisterde ze zacht. "En beweeg zo min mogelijk." Vulde ze er aan toe en bracht haar hoofd naar zijn nek. De geur van zijn bloed was.. heerlijker als dat ze zich herrinerde. Maar nu had ze geen dorst. Langzaam drukte ze haar mond op zijn nek. De huid onder haar lippen was dun. Net de schil van een appel die ze zo kon doorbijten. Maar inplaats daarvan haalde ze na de kus langzaam haar lippen van zijn nek. "Ik wist wel dat ik het kon." Sprak ze zelfvoldaan en met haar hand nogsteeds rustend op zijn hart kuste ze hem nogmaals in zijn nek. "Ik hou meer van je dan van wie of wat dan ook Seth." Toen ze haar gezicht weer hief streelde ze met haar hand dat op zijn hart lag langzaam omhoog naar zijn nek. Met kleine kringrtjes volgde ze zijn aderen. "Alles aan jou is zo perfect.." Glimlachte ze terwijl ze met haar vingers langzaam verder streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 3:39 am

"Vertrouw me.." Fluisterde ze zacht. "En beweeg zo min mogelijk." Vulde ze er aan toe en bracht haar hoofd naar zijn nek. Inplaats van te bijten haalde ze na de kus langzaam haar lippen van zijn nek. "Ik wist wel dat ik het kon." Sprak ze zelfvoldaan en met haar hand nogsteeds rustend op zijn hart kuste ze hem nogmaals in zijn nek. "Ik hou meer van je dan van wie of wat dan ook Seth." Toen ze haar gezicht weer hief streelde ze met haar hand dat op zijn hart lag langzaam omhoog naar zijn nek. Met kleine kringrtjes volgde ze zijn aderen. "Alles aan jou is zo perfect.." Glimlachte ze terwijl ze met haar vingers langzaam verder streelde. Seth glimlachte, "ik vertrouw je.. al heel lang. Vertrouw mij nu Mimi," zei Seth terwijl hij kalm Mimi kuste. Hij pakte haar hand die over zijn aderen gleed en drukte door. "Mimi... ik heb liever... dat jij me 1x bijt zonder dodelijk te drinken... dan dat je anderen dood." zei Seth. Een klein straaltje bloed stroomde naar beneden net langs de ader en Seth hield zijn nek opzij. "Voor jou waag ik het." fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 5:16 am

Seth glimlachte, "ik vertrouw je.. al heel lang. Vertrouw mij nu Mimi," zei Seth terwijl hij kalm Mimi kuste. Hij pakte haar hand die over zijn aderen gleed en drukte door. "Mimi... ik heb liever... dat jij me 1x bijt zonder dodelijk te drinken... dan dat je anderen dood." zei Seth. Een klein straaltje bloed stroomde naar beneden net langs de ader en Seth hield zijn nek opzij. "Voor jou waag ik het." fluisterde hij. Gefocust keek Mimi naar het straaltje bloed en boog zich voorover. "Seth.." Fluisterde ze. Maar verder kwam ze niet, de geur die van zijn blerd kwam.. was puurder dan ze ooit had geroken. Licht trillend stak ze haar tong uit en liet die over het bloed glijden. De smaak nodigde haar uit met zoveel beloftes. Maar toen ze bijbde oorsprong was kuste ze de wond zachtjes. Ze hief haar hoofd en keek Seth aan. Een klein beetje bloed liep vanaf haar mondhoek over haar kin. "Seth.. Hoewel ik zo graag zou willen.. zou ik het niet kunnen.. Jouw bloed is.. hetgeen wat jou in leven houd. Ik wil jou niets aandoen. Dat zou ik nooit kunnen. Bovendien.. Heb ik een manier gevonden om geen enkel menselijk leven te schenden." Ze glimlachte flauwtjes "Roofdieren bloed lijkt aardig op mensen." Sprak ze glimlachend en legde haar hand op de wond. Het bloed leek langzaam te stollen onder haar vingers en toen ze haar hand hief was een klein korstje gevormd. Voldaan keek ze er naar. "Ziet er naar uit dat Daphne niet de enigste is met magische trucjes in mijn familie" Sprak ze glimlachend en keek Seth weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 5:26 am

"Seth.. Hoewel ik zo graag zou willen.. zou ik het niet kunnen.. Jouw bloed is.. hetgeen wat jou in leven houd. Ik wil jou niets aandoen. Dat zou ik nooit kunnen. Bovendien.. Heb ik een manier gevonden om geen enkel menselijk leven te schenden." Ze glimlachte flauwtjes "Roofdieren bloed lijkt aardig op mensen." Sprak ze glimlachend en legde haar hand op de wond. Het bloed leek langzaam te stollen onder haar vingers en toen ze haar hand hief was een klein korstje gevormd. Voldaan keek ze er naar. "Ziet er naar uit dat Daphne niet de enigste is met magische trucjes in mijn familie" Sprak ze glimlachend. Seth keek Mimi aan en legde zijn hand tegen haar wang en veegde met zijn duim het beetje bloed van haar mond. Langzaam kuste hij haar op de mond en ging naar achter. "Mimi... ik ben blij dat ik jou heb, ik ben blij dat jij er bent." zei Seth terwijl hij rustig tegen de boom leunde en zijn ogen even sloot en geduldig in stilte luisterde naar het geluid om hem heen. Ogen gesloten, zwijgend en kalm leunend wachtte hij af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 6:10 am

Seth keek Mimi aan en legde zijn hand tegen haar wang en veegde met zijn duim het beetje bloed van haar mond. Langzaam kuste hij haar op de mond en ging naar achter. "Mimi... ik ben blij dat ik jou heb, ik ben blij dat jij er bent." zei Seth terwijl hij rustig tegen de boom leunde en zijn ogen even sloot en geduldig in stilte luisterde naar het geluid om hem heen. Ogen gesloten, zwijgend en kalm leunend bleef hij zitte. Mimi keek hem rustig aan. Haar Seth. Ze glimlachte en sloot ook haar ogen terwijl ze haar armen rustig langs haar lichaam liet rusten en zich nog dichter tegen seth aan nestelde. De wind speelde licht met haar haren. Met het gevoel van deze veiligheid kwam een nieuw gevoel. Mimi kon het biet plaatsen. Maar het voelde zwaar op haar maag. Ze probeerde het van haar af te schudden. Maar het bleef hangen. Om het vreemd gevoel te vergeten opende de haar ogen en keek Seth aan. "Waar denk je aan?" Vroeg ze met een halve glimlach. Daarna rekte ze zich even uit en zuchtte. De zon scheen zwakjes door de boomtoppen en verwarmde haar arm. Mimi glimlachte en keek naar de lichtvlekjes die haar arm leken te doen stralen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 9:21 am

"Waar denk je aan?" Vroeg Mimi. Alleen Seth merkte het nog niet wegens een korte diepe gedachte. Hij dacht aan iets dat hem te binnen schoot, Mimi kende Valencia... Valencia was toen nog jong geweest. Seth opende zijn ogen langzaam, "Mimi.. ik hou van je, ik blijf bij je en ben de jouwe. Alleen nog nooit heb ik je gevraagd om je leeftijd. Je kende Valencia... van voor mijn geboorte... dat baart me enkel wat verwarring. Ik heb het gevoel alsof ik je langer ken... maar eigenlijk ken ik je niet volledig." zei Seth. Hij keek Mimi aan en kuste haar, "Het zal niets veranderen alleen... ik heb een paar vraagjes. Hoe oud ben je? Hoe kende je mijn mentrix? Hoe was ze toen?" vroeg Seth. Nu pas beseffende dat hij in zijn armen een oudere vrouw had.. een knappe, beeldschone, in hart en ziel nog jonge vrouw. Uiterlijk nog zo mooi en schoon als een verse bloem, het enige wat haar leeftijd uitmaakte was hoe lang ze al rondliep. Eigenlijk vond hij het wel een leuk idee, Mimi hield van hem... net een beeldschone godin die hem liefkoos. Seth keek even met lichte bewondering naar Mimi en kuste haar, "Ik heb veel zonden begaan in me leven, alleen... ik hoop dat jij ze mij wilt vergeven?" zei Seth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Emptyza okt 15, 2011 9:38 am

"Het zal niets veranderen alleen... ik heb een paar vraagjes. Hoe oud ben je? Hoe kende je mijn mentrix? Hoe was ze toen?" Seth keek even met lichte bewondering naar Mimi en kuste haar, "Ik heb veel zonden begaan in me leven, alleen... ik hoop dat jij ze mij wilt vergeven?" zei Seth. Mimi glimlachte even moeilijk. "Mijn echte leeftijd.. Seth, ik ben 68 jaar oud.. Wat overigens harstike jong is voor een elf.. En ik heb Valencia ontmoet op een Gathering, ik raakte aan de praat met haar, ze was hard. Maar zeer intiligent en een goede gesprekspartner. Mijn eerste Gathering als Queen vertelde ze me dat ze zwanger was van een heel bijzonder kind. Haar kind zou later volgens haar grootse dingen doen. Volgens mij.. heeft hij dat inderdaad gedaan." Ze glimlachte en zuchtte even. "Ik heb je inderdaad vaker gezien. Ik heb je practisch zien opgroeien. En langzaam aan.. Werd ik al verliefd op je.. Stukje voor stukje begon ik meer en meer aan jou te denken. Toen je al beschermer was.. Toen Valencia.. overleed.. Ik had je dit eerder moeten vertellen Seth sorry.." Mimi zuchtte en keek hem aan. Hoe zou hij ooit reageren?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





a tresure named love... Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a tresure named love...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Your love is my love
» love in the air?
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» a love story
» Love is magical isn't it?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: