Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 a tresure named love...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 10:18 am

"Mijn echte leeftijd.. Seth, ik ben 68 jaar oud.. Wat overigens harstike jong is voor een elf.. En ik heb Valencia ontmoet op een Gathering, ik raakte aan de praat met haar, ze was hard. Maar zeer intiligent en een goede gesprekspartner. Mijn eerste Gathering als Queen vertelde ze me dat ze zwanger was van een heel bijzonder kind. Haar kind zou later volgens haar grootse dingen doen. Volgens mij.. heeft hij dat inderdaad gedaan." Ze glimlachte en zuchtte even. "Ik heb je inderdaad vaker gezien. Ik heb je practisch zien opgroeien. En langzaam aan.. Werd ik al verliefd op je.. Stukje voor stukje begon ik meer en meer aan jou te denken. Toen je al beschermer was.. Toen Valencia.. overleed.. Ik had je dit eerder moeten vertellen Seth sorry.." Mimi zuchtte en keek hem aan. Seth zweeg even als gestoken.... "68, het maakt mij niet uit, zolang we samen kunnen zijn. Ik hou teveel van je om leeftijd in de weg te laten staan." zei Seth en kuste Mimi en raakte haar rug met strelende bewegingen aan alsof hij haar moest vast houden om haar niet te verliezen. Plots drong het tot hem door, hij brak de kus onverwachts af, "Valencia.... is ...m ijn.... moeder. Zeg je." zei Seth als verlamt. Hij schoof zich af van Mimi de aanrakingen waren verbroken door de plotselinge verandering. Seth zweeg en automatisch verscheen Valencia alsof ze het aanvoelde. ".... Mimi, ik hoopte dat dit nooit zou komen. Ik..... ben Seth's moeder. De vrouw die hem droeg, in plaats van die goedkope vuile trut. Haar man... was wel Seth's vader." zei Valencia kalm terwijl ze achter Seth stond en aan zijn schouders plukte. Seth draaide zich om en zag haar staan, "Lekkere reden om me gelijk ergens te droppen." snoof Seth. "Begrijp me dan...... iedereen die met mij te maken had werd afgeslacht door vampiers! Om jou te beschermen moest ik je bij haar achterlaten! DENK JE DAT IK DAT WOU! Jaren lang probeerde ik een kind te krijgen en dan word die afgenomen!" riep Valencia boos. Seth zweeg en keerde haar de rug toe. "Het is al goed..... ga... ik wil alleen zijn met Mimi...." snoof Seth boos. Valencia bleef staan, "Mag ik mijn schoondochter niet spreken? Mimi..... zorg voor hem aangezien hij te koppig is om het zelf te doen." zei Valencia. Seth snoof en beide keken elkaar niet aan en gingen in dezelfde 'Zeg of doe wat je wilt' houding staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 10:47 am

Seth zweeg even als gestoken.... "68, het maakt mij niet uit, zolang we samen kunnen zijn. Ik hou teveel van je om leeftijd in de weg te laten staan." zei Seth en kuste Mimi en raakte haar rug met strelende bewegingen aan alsof hij haar moest vast houden om haar niet te verliezen. Plots drong het tot hem door, hij brak de kus onverwachts af, "Valencia.... is ...m ijn.... moeder. Zeg je." zei Seth als verlamt. Hij schoof zich af van Mimi de aanrakingen waren verbroken door de plotselinge verandering. Seth zweeg en automatisch verscheen Valencia alsof ze het aanvoelde. ".... Mimi, ik hoopte dat dit nooit zou komen. Ik..... ben Seth's moeder. De vrouw die hem droeg, in plaats van die goedkope vuile trut. Haar man... was wel Seth's vader." zei Valencia kalm terwijl ze achter Seth stond en aan zijn schouders plukte. Seth draaide zich om en zag haar staan, "Lekkere reden om me gelijk ergens te droppen." snoof Seth. "Begrijp me dan...... iedereen die met mij te maken had werd afgeslacht door vampiers! Om jou te beschermen moest ik je bij haar achterlaten! DENK JE DAT IK DAT WOU! Jaren lang probeerde ik een kind te krijgen en dan word die afgenomen!" riep Valencia boos. Seth zweeg en keerde haar de rug toe. "Het is al goed..... ga... ik wil alleen zijn met Mimi...." snoof Seth boos. Valencia bleef staan, "Mag ik mijn schoondochter niet spreken? Mimi..... zorg voor hem aangezien hij te koppig is om het zelf te doen." zei Valencia. Seth snoof en beide keken elkaar niet aan en gingen in dezelfde houding staan. Mimi zuchtte en keek bijde aan. Langzaam stond ze op en keek Valencia aan. "Valencia, ik beloof je, ik vernietig alles wat er maar een gevaar drijgt te zijn voor Seth. Zelfs al ben ik het zelf. Ik zal voor hem zorgen, en ik zal hem nooit en te nimmer pijn doen. Ik hou van hem, meer als van mijn eigen leven.." Ze glimlachte richt en keek daarna Seth aan. "Sorry, dat ik het je nooit eerder heb verteld.. Ik wist het al.. lang.. Sinds ik het portret van Valencia zag hangen op jouw kamer. Je linkt veel op jaar. Innerlijk en uiterlijk." Mimi glimlachte even en liet zich weer neer zakken voor Seth. Ze legde haar hand op zijn wang en keek hem aan. "Ik zou nooit in mijn leven meer iets kunnen doen zonder aan jou te denken.." Sprak ze zacht en glimlachte. Daarna keek ze op naar Valencia en hoopte stiekem dat zij het Mimi zou vergeven, hoe lang had Mimi al niet in stilte van hem gehouden. Zitten smachten voor de Gathering eindelijk weer kwam. En als hij kwam, kon ze alleen maar naar hem kijken. Toen hij king werd, wou ze toch constand met hem praten. Hij had nooit iets gemerkt. Maar nu wist hij het. Wist Valencia het, het enigste wat Mimi kon hopen was dat Valencia dat haar kon vergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 11:01 am

"Valencia, ik beloof je, ik vernietig alles wat er maar een gevaar drijgt te zijn voor Seth. Zelfs al ben ik het zelf. Ik zal voor hem zorgen, en ik zal hem nooit en te nimmer pijn doen. Ik hou van hem, meer als van mijn eigen leven.." Ze glimlachte richt en keek daarna Seth aan. "Sorry, dat ik het je nooit eerder heb verteld.. Ik wist het al.. lang.. Sinds ik het portret van Valencia zag hangen op jouw kamer. Je linkt veel op jaar. Innerlijk en uiterlijk." Mimi glimlachte even en liet zich weer neer zakken voor Seth. Ze legde haar hand op zijn wang en keek hem aan. "Ik zou nooit in mijn leven meer iets kunnen doen zonder aan jou te denken.." Sprak ze zacht en glimlachte. Seth zweeg en keek naar Mimi en toen naar Valencia. Hij was even niet aanspreekbaar. "... Mimi, jij bent dus blijkbaar mijn schoondochter. Ik vergeef je alles... alleen doe Seth pijn.....of verlaat hem en dan zorg ik dat je zelfs in de dood geen rust krijgt... liefje," zei Valencia heel zoetjes.
Seth ging zitten bij Mimi en keek haar aan. "Ik..... hou van je Mimi, .... met of zonder Valencia als moeder. Ik blijf eeuwig bij je... maakt me niet uit wie mijn moeder was. Ik geef om je en wil eeuwig bij je blijven," zei Seth. Valencia maakte een geluidje dat liet blijken dat ze het lief vond. "... Word gelukkgi Seth...... blijf bij je liefde en verlaat haar niet." zei Valencia. Seth knikte, "zal ik nooit doen. Mimi is mijn alles," zei hij standvastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 10:03 pm

"... Mimi, jij bent dus blijkbaar mijn schoondochter. Ik vergeef je alles... alleen doe Seth pijn.....of verlaat hem en dan zorg ik dat je zelfs in de dood geen rust krijgt... liefje," zei Valencia heel zoetjes en Mimi schudde haar hoofd.
Seth ging zitten bij Mimi en keek haar aan. "Ik..... hou van je Mimi, .... met of zonder Valencia als moeder. Ik blijf eeuwig bij je... maakt me niet uit wie mijn moeder was. Ik geef om je en wil eeuwig bij je blijven," zei Seth. Valencia maate een geluidje dat liet blijken dat ze het lief vond. "... Word gelukkgi Seth...... blijf bij je liefde en verlaat haar niet." zei Valencia. Seth knikte, "zal ik nooit doen. Mimi is mijn alles," zei hij standvastig. Even bleef Mimi stil en keek Seth aan. Daar was dat vreemde gevoel weer, alsof er.. iets kwam, iets gevaarlijks. Langzaam slikte mimi en kroop langzaam over de grond naar hem toe tot ze zijn huid weer tegen dehare voelde. Meteen voelde ze zich veiliger, alsof ze was verborgen voir de wereld. Misschien reageerde ze als een klein kind, maar dat er iets kwam was ze zeker van. Om Seth haar angst niet te laten blijken toverde ze een glimlach op haar gezicht en keek Seth aan. Ze glimlachte en drukte langzaam opnieuw haar lippen op de zijne om haar angstige ogen te verbergen. Toen ze haar gezicht weer hief keek ze glimlachend Valencia aan. "Eh Valencia." Een klein blosje ontstond op Mimi's wangen terwijl ze Valencia aankeek hopend dat ze het begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 10:49 pm

"Eh Valencia." zei Mimi nadat ze hem had gekust. Seth keek Valencia aan. Valencia zuchtte, ze boog voorover tot ze dichtbij was. ".. Ik ga al, alleen eerst dit." zei ze. Ze raakte de ketting van haar die om Mimi's hals zat aan. "veel geluk jullie twee." zei ze lachend en verdween toen. Seth keek Mimi aan. Hij zweeg even en na enkele seconde kuste hij haar op de mond en trok haar dichterbij. "Ik vind het en blijf het vinden om je te missen.. kom met mij mee alsjeblieft, Neem Meredith mee... We weten beide dat ze en jij niet horen bij de elfen. Kom met mij mee, jij hoort ook niet bij de vampiers... jij hoort bij mij..." zei Seth en kuste Mimi nogmaals. Seth glimlachte en keek Mimi aan terwijl hij haar rug streelde. Zijn andere hand lag achter haar nek en die verplaatste hij naar har wang en streek daar even. "Elke nacht is een marteling elke dag is lijden... kom mee Mimi," zei Seth.



Laatst aangepast door Setherian op za okt 15, 2011 11:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 10:56 pm

"... Mimi, jij bent dus blijkbaar mijn schoondochter. Ik vergeef je alles... alleen doe Seth pijn.....of verlaat hem en dan zorg ik dat je zelfs in de dood geen rust krijgt... liefje," zei Valencia heel zoetjes en Mimi schudde haar hoofd.
Seth ging zitten bij Mimi en keek haar aan. "Ik..... hou van je Mimi, .... met of zonder Valencia als moeder. Ik blijf eeuwig bij je... maakt me niet uit wie mijn moeder was. Ik geef om je en wil eeuwig bij je blijven," zei Seth. Valencia maate een geluidje dat liet blijken dat ze het lief vond. "... Word gelukkgi Seth...... blijf bij je liefde en verlaat haar niet." zei Valencia. Seth knikte, "zal ik nooit doen. Mimi is mijn alles," zei hij standvastig."Eh Valencia." Rox hoorde het al van kilometers ver en er ging een klein lachje door hara lichaam hene ze rende op het geluid af en klom soepel maar snel de bomen in zonder een sprong te missen. Het geluid werd steets harder en rox pakte toen haar bijl al en keke over het koppeltje uit die ze zag met aar nieuwe zwarte verleidelijke kleren. "Wel wel wel wie zou je daar hebebn het is me ou`de vriendin en een tovenaar die niet kan vechten." Rox lande soepel op de grond met haar haar dat in e lucht slingerde en keek vals met haar rode ogen naar bijde van de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 11:15 pm

"Mimi... je weet waar je me kan vinden. Je weet ik op je wacht en weet dat ik va je hou. Alleen aangezien de dood hier overheerst en ik slechts maar een levende ben... is het beter voor mij om te vertrekken." zei Seth, de vampier negerend die daar stond. Langzaam liep hij langs haar heen alsof ze er niet was. Enkele meters verderop draaide hij zich om en glimlachte naar Mimi, "tot de volgende keer," zei hij nogmaals en hij kneep zijn handen tot twee vuisten. "Disscar" zei Seth simpel en hij vervaagde tot hij weg was. Alsof hij daar al die tijd niet was geweest.

-Seth topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mimi
Queen of everything.
Mimi


Aantal berichten : 956

Karakter
Leeftijd: 76
Rang: Elf Queen
Partner: There is no point in not loving every bit of you Setherian you are all that's left of me, stay close.

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 11:56 pm

Valencia zuchtte, ze boog voorover tot ze dichtbij was. ".. Ik ga al, alleen eerst dit." zei ze. Ze raakte de ketting van haar die om Mimi's hals zat aan. "veel geluk jullie twee." zei ze lachend en verdween toen. Seth keek Mimi aan. Hij zweeg even en na enkele seconde kuste hij haar op de mond en trok haar dichterbij. "Ik vind het en blijf het vinden om je te missen.. kom met mij mee alsjeblieft, Neem Meredith mee... We weten beide dat ze en jij niet horen bij de elfen. Kom met mij mee, jij hoort ook niet bij de vampiers... jij hoort bij mij..." zei Seth en kuste Mimi nogmaals. Seth glimlachte en keek Mimi aan terwijl hij haar rug streelde. Zijn andere hand lag achter haar nek en die verplaatste hij naar har wang en streek daar even. "Elke nacht is een marteling elke dag is lijden... kom mee Mimi," zei Seth. Voor Mimi kon antwoorde hoorde ze een nieuwe stem. Nou nieuwe, Ze herkende hem perfect. "Wel wel wel wie zou je daar hebebn het is me ou`de vriendin en een tovenaar die niet kan vechten." Rox lande soepel op de grond met haar haar dat in e lucht slingerde en keek vals met haar rode ogen naar bijde van de twee. Mimi gromde licht maar bleef zitten. "Mimi... je weet waar je me kan vinden. Je weet ik op je wacht en weet dat ik va je hou. Alleen aangezien de dood hier overheerst en ik slechts maar een levende ben... is het beter voor mij om te vertrekken." zei Seth, de vampier negerend die daar stond. Langzaam liep hij langs haar heen alsof ze er niet was. Enkele meters verderop draaide hij zich om en glimlachte naar Mimi, "tot de volgende keer," zei hij nogmaals en hij kneep zijn handen tot twee vuisten. "Disscar" zei Seth simpel en hij vervaagde tot hij weg was. Alsof hij daar al die tijd niet was geweest. Tranen vulde zich op in haar ogen. Ze wou niet meer zonder hem. "Na de volgende Gathering ga ik met je mee!" Riep ze uit naar de plek waar hij net nog had gestaan. Hopend dat hij het nog zou horen. Langzaam stond Mimi op en keek duister naar Rox. De donkere wolken waren boven haar hoofd gekomen. En het gerommel boven haar barste los. De bliksemflitsen sneden door het bos en de oorverdovende klap maakte haar woede nog erger. De paarden die tot nu toe rustig hadden staan grazen sloegen op de vlucht en de doordringende roep van Shadowsoul of ze meeging negeerde Mimi. Terwijl de wind aan haar haren rukte en de regen haar doorweekte keek ze Rox aan. "Te lang.. heb jij mijn leven geterroriseerd. Jij bent een wezen dat niet op deze aarde hoor rond te lopen, net zo min als je nichtje Vyndi. Jullie zijn wezens die het niet verdienen deze wereld vuil te maken. Ik zal jullie uitroeien. Zodat dit een veilige plek word voor mijn kinderen. Voor Mariah en Sean. Jij zal hen nooit wat aandoen." Haar woorden werden benadrukt met een oorverdovende klap en Mimi gromde. "Dus wat brengt een monster als jou hier!" Riep ze boven nog een klap uit en gromde woest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.misheru-san.hyves.nl
Rox

Rox


Aantal berichten : 324

Karakter
Leeftijd: 57 (Menselijke leeftijd 17)
Rang: beschermer
Partner: my only love my little daughter who has mush laughing when her parents died before her eyes, Lucy you let my heart beat again

a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Emptydo okt 20, 2011 11:38 pm

Mimi gromde licht maar bleef zitten. "Mimi... je weet waar je me kan vinden. Je weet ik op je wacht en weet dat ik va je hou. Alleen aangezien de dood hier overheerst en ik slechts maar een levende ben... is het beter voor mij om te vertrekken." zei Seth, de vampier negerend die daar stond. Langzaam liep hij langs haar heen alsof ze er niet was. Enkele meters verderop draaide hij zich om en glimlachte naar Mimi, "tot de volgende keer," zei hij nogmaals en hij kneep zijn handen tot twee vuisten. "Disscar" zei Seth simpel en hij vervaagde tot hij weg was. Alsof hij daar al die tijd niet was geweest. Tranen vulde zich op in haar ogen. Ze wou niet meer zonder hem. "Na de volgende Gathering ga ik met je mee!" Riep ze uit naar de plek waar hij net nog had gestaan. Hopend dat hij het nog zou horen. Langzaam stond Mimi op en keek duister naar Rox. De donkere wolken waren boven haar hoofd gekomen. En het gerommel boven haar barste los. De bliksemflitsen sneden door het bos en de oorverdovende klap maakte haar woede nog erger. De paarden die tot nu toe rustig hadden staan grazen sloegen op de vlucht en de doordringende roep van Shadowsoul of ze meeging negeerde Mimi. Terwijl de wind aan haar haren rukte en de regen haar doorweekte keek ze Rox aan. "Te lang.. heb jij mijn leven geterroriseerd. Jij bent een wezen dat niet op deze aarde hoor rond te lopen, net zo min als je nichtje Vyndi. Jullie zijn wezens die het niet verdienen deze wereld vuil te maken. Ik zal jullie uitroeien. Zodat dit een veilige plek word voor mijn kinderen. Voor Mariah en Sean. Jij zal hen nooit wat aandoen." Haar woorden werden benadrukt met een oorverdovende klap en Mimi gromde. "Dus wat brengt een monster als jou hier!" Riep ze boven nog een klap uit en gromde woest. Rox schoot in delach van haar zwakke teksten maar haar ogen lachde niet mee dat deden ze nooit. "Denk je nou sirieus dat je ons uit kan roeien als zelf Seth het niet kan, en als je me uit wilt moorden vermoord je eigen liefde ook nog eens. Slim gedaan vriendin je kan me niet uit moorden anders vermoord ej liefde." Rx stond met ene grijns op hara gezicht nara Mimi gericht en keke haar duivels aan. "Je kunt zeggen dat ik hier niet op de wereld hoor maar jij hebt em zo gemaakt je lied me sterven en lijden." Rox ogen werden donker rood en haar pupillen werden nog erger zwart dan dat ze waren en werden groter terwijl het donker werd en de maan kwam schijnen en licht op hun tweeën scheen. "Lieve Mimi Je maakt zoveel fouten en nu heb je de ergste monster gecreëerd die er maar nu bestaat ben ej nu trots opjezelf?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





a tresure named love... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a tresure named love...   a tresure named love... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
a tresure named love...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» love in the air?
» Your love is my love
» Love is magical isn't it?
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» a love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Elfen Territorium :: Het Groenbos-
Ga naar: