Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nice life

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Nice life   Nice life Emptydi nov 29, 2011 2:06 am

Puck zat tamelijk ernstig uit het raam te turen, wat was het toch....al die berichten over oorlog. Hij wachtte eigenlijk op niemand en verwachtte niet dat iemand hem zou lastig vallen. Hij moest dit met sheila bespreken, hij stond abrupt op. Onderweg dacht hij aan Angel, zij was het enige wat hem kon schelen in tijden als deze. Iedere vampier die haar kwaad wilde doen zou hij vermorzelen al was hij zelf nog zo klein. Hij kwam aan bij Sheila's huis, hij aarzelde. Als Savannah er nou ook was en de deur open zou doen? Hij mocht haar niet echt en was ook wat bang voor haar opvliegendheid. Per slot van rekening zou ze hem uitschelden omdat Angel deputy was geworden en zij niet. Nouja, dat zag hij dan wel. Hij klopte aan, ''Sheila, ik wil met je praten.'' riep hij door het hout van de deur heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi nov 29, 2011 2:25 am





Savannah was bij haar zus thuis, ze wilde weten waarom Angel die asskisser was gekozen als deputy. Waarom Angel in plaats van haar, haar bloed eigen zusje. ''Waarom? Ik dacht dat we familie waren'' Savannah liet haar stem teleurgesteld klinken. Als het iets was dat Savannah kon was het manipuleren. Hij kwam aan bij Sheila's huis, hij aarzelde. Als Savannah er nou ook was en de deur open zou doen? Hij mocht haar niet echt. Hij klopte aan, ''Sheila, ik wil met je praten.'' riep hij door het hout van de deur heen. Savannah keek naar haar zus en liep naar de deur en opende die. Ze keek naar de king, ''als we daar niet meneer de king hebben. Wat is er ben in gesprek met Sheila.'' Zei ze arrogant tegen hem



Laatst aangepast door Savannah op di nov 29, 2011 9:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi nov 29, 2011 3:47 am

De deur ging open en daar stond degene voor wie hij absoluut geen symphatie voelde. ''als we daar niet meneer de king hebben. Wat is er ben in gesprek met Sheila.'' Zei ze arrogant tegen hem. Puck probeerde alle arrogantie en al het sarcasme dat in hem zat te onderdrukken door te zeggen: ''Hallo, Savannah, ik kom voor je zus.'' Hij moest zijn uiterste best doen om zijn irritatie binnen te houden. Met Savannah vergeleken was die arrogante Hadley nog een schatje.

(flutflutFLUTFLUT, shameshameshame.......)

Edit D: Puck, let op je aantal regels! Hierop reageren kan in pb, niet in dit topic blablabla...
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi nov 29, 2011 7:40 am

Puck probeerde alle arrogantie en al het sarcasme dat in hem zat te onderdrukken door te zeggen: ''Hallo, Savannah, ik kom voor je zus.'' Hij moest zijn uiterste best doen om zijn irritatie binnen te houden. Met Savannah vergeleken was die arrogante Hadley nog een schatje. Savannah Kweek naar Puck, ''wat wil je van Sheila, ben in gesprek met haar'' Vroeg ze wederom arrogant. Savannah bleef in de deur opening staan zodat Puck niet naar binnen kon kijken of gaan. ''Dus kom later maar terug,'' zei ze op een normale toon waarop ze de volgende woorden hel cynisch zei ''Meneer de king..'' Savannah keek hem aan terwijl ze haar wenkbrauwen optrok. Ze keek naar puck, ze vond hem nogal lelijk en speelde even met haar lange gekrulde blonde haren.


- we hebben post limiet naar 5 regels gegooit zie de global anouncement -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi nov 29, 2011 9:24 am

Langzaam had de jonge Queen zich die ochtend aangekleed. Ze was gegaan voor haar witste, en puurste jurk die ze had. Dit maakte haar zelfs nog jonger dan dat ze was, maar het kon haar niet veel schelen. Er was een oorlog op komst, en hoewel haar volk klein was ze moesten strijden voor wat ze waard waren. Haar volk moest tonen wat ze werkelijk waard waren, en zij moest tonen dat desondanks haar jonge leeftijd toch een goede Queen kon zijn. Puck zou iedereen de strijd in leiden maar zij zou meevechten, samen met de rest van haar volk. Haar volk was simpelweg haar alles. ''Waarom? Ik dacht dat we familie waren'' Ze stond in de keuken wat schoon te maken en nu keek ze even op naar haar Zusje. ''Savannah, dat is juist waarom, en bovendien is Angel toch iets wijzer en nadenkender dan jij.'' Antwoordde ze rustig en ging weer verder met schoonmaken tot ze geklop op de deur hoorde. ''Sheila, ik wil met je praten.'' Riep de bekende stem van Puck door de deur heen en ze ontmoette Savannahs blik even. Voor ze wat kon zeggen liep haar zusje al naar de deur en met een zucht maakte Sheila haar werk even af. Wat voor een kwaad kon het nu om haar zusje wat te laten doen. Ze kon Puck binnenlaten en dan zou ze haar wel wegsturen. ''als we daar niet meneer de king hebben. Wat is er ben in gesprek met Sheila.'' Hoorde ze Savannah arrogant tegen Puck zeggen en onmiddelijk voelde ze iets van woede in zich opkomen. ''Hallo, Savannah, ik kom voor je zus.'' Hoorde ze Puck antwoorden en ze wist dat hij zijn best deed om zijn irritatie te verbergen jegens haar zusje. ''wat wil je van Sheila, ben in gesprek met haar'' Vroeg Savannah wederom arrogant en toen vond Sheila het wel genoeg. Ze liet al haar werk staan en liep naar de deur. ''Dus kom later maar terug,'' zei ze op een normale toon waarop ze de volgende woorden hel cynisch zei ''Meneer de king..'' Sheila legde nu haar hand boos op de schouder van haar zusje. ''En zo is het genoeg Savannah, ik heb je je antwoord al gegeven en ik zal niet van gedachte veranderen.'' Ze keek naar Puck en tikte op haar zusters schouder om haar opzij te laten stappen. ''Kom binnen Puck, volgens mij wil je iets belangrijks bespreken. En ik wilde jou eigenlijk ook al spreken.'' Haar stem klonk ongewoon serieus en ze keek haar zusje dwingend aan. Ze had nu geen zin in het gedoe met haar zusje. ''Savannah, waarom kom jij vanavond niet gewoon terug. Dan zal ik alles aan je verduidelijken.'' In haar stem lag toch een duidelijk bevel en ze bleef haar zusje strak aankijken.

whoo=3
volgens mij heb ik niet het minimum gehaald xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 2:52 am

Sheila legde nu haar hand boos op de schouder van haar zusje. ''En zo is het genoeg Savannah, ik heb je je antwoord al gegeven en ik zal niet van gedachte veranderen.'' Ze keek naar Puck en tikte op haar zusters schouder om haar opzij te laten stappen. ''Kom binnen Puck, volgens mij wil je iets belangrijks bespreken. En ik wilde jou eigenlijk ook al spreken.'' Haar stem klonk ongewoon serieus en ze keek haar zusje dwingend aan. ''Savannah, waarom kom jij vanavond niet gewoon terug. Dan zal ik alles aan je verduidelijken.'' In haar stem lag toch een duidelijk bevel en ze bleef haar zusje strak aankijken. 'Ehm....bedankt Sheila, ik wilde je inderdaad spreken.' Hij stapte over de drempel en keek Savannah even aan met een blik waar het ''sorry hoor'' van af droop. 'En dat doe ik graag onder vier ogen.' Hij keek, wachtend tot Savannah weg zou gaan, de kamer rond om maar iets te doen te hebben. Hij was al eerder in haar huis geweest, voor tweepersoons vergaderingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 2:58 am

''Savannah, dat is juist waarom, en bovendien is Angel toch iets wijzer en nadenkender dan jij.'' Antwoordde ze Sheila legde nu haar hand boos op de schouder van haar zusje. ''En zo is het genoeg Savannah, ik heb je je antwoord al gegeven en ik zal niet van gedachte veranderen.'' Ze keek naar Puck en tikte op haar zusters schouder om haar opzij te laten stappen. ''Kom binnen Puck, volgens mij wil je iets belangrijks bespreken. En ik wilde jou eigenlijk ook al spreken.'' Haar stem klonk ongewoon serieus en ze keek haar zusje dwingend aan. Ze had nu geen zin in het gedoe met haar zusje. ''Savannah, waarom kom jij vanavond niet gewoon terug. Dan zal ik alles aan je verduidelijken.'' In haar stem lag toch een duidelijk bevel en ze bleef haar zusje strak aankijken. Savannah keek naar haar zusje en liet een vrolijke glimlach op haar gezich verschijnen. Terwijl ze naar de bank liep en er comfortabel op ging zitten. 'Ehm....bedankt Sheila, ik wilde je inderdaad spreken.' Hij stapte over de drempel en keek Savannah even aan met een blik waar het ''sorry hoor'' van af droop. 'En dat doe ik graag onder vier ogen.' Hij keek, wachtend tot Savannah weg zou gaan, de kamer rond om maar iets te doen te hebben. Hij was al eerder in haar huis geweest, voor tweepersoons vergaderingen. Ze keek naar de king, ze vond hem lelijk. Er waren niet veel mannelijke feeën maar eentje was in haar opgekomen bij het woord knap, de jongen die haar 'beschermde' tegen die vampier. Beschermen, pff kon ze prima zelf.

-fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 3:19 am

'Ehm....bedankt Sheila, ik wilde je inderdaad spreken.' Hij stapte over de drempel en keek Savannah even aan met een blik waar het ''sorry hoor'' van af droop. 'En dat doe ik graag onder vier ogen.' Hij keek, wachtend tot Savannah weg zou gaan, de kamer rond om maar iets te doen te hebben. Hij was al eerder in haar huis geweest, voor tweepersoons vergaderingen. Sheila knikte heel even en keek toen met een kwade blik naar haar zusje. ''Het is genoeg nu Savannah.'' Zei ze boos. Ze was haar zusje nu echt zat. ''Ik zal het nog een keer duidelijk aan je maken!'' Snauwde ze, nu haar geduld compleet verliezend. ''Jij bent geen Deputy geworden om meerdere redenen. Dit is er dus zeker weten een van. Als je nu al niet naar je Queen kan luisteren laat staan als je Deputy bent.'' Haar ogen spuwden nu vuur en ze balde haar vuisten. ''Ik ben dat koppige gedoe van je nu echt zat! Verdwijn uit mijn huis per direct.'' Ze schreeuwde nu van pure woede. Al haar opgekropte irritatie en frustratie schoot nu los, samen met alle zorgen die ze aan haar hoofd had. ''Ga toch ruzie zoeken met de rest van de wereld. Maar ik verzeker je dit, jij zult nooit Deputy worden. Al moet ik een vampier smeken mij het eeuwige leven te geven.'' Ze sloeg haar armen over elkaar en elke spier in haar tengere lijfje was aangespannen. Haar normaal zo ontspannen en kinderlijke gezicht was compleet veranderd in het gezicht van een serieuze Queen die haar woede niet kon inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 3:25 am

Sheila knikte heel even en keek toen met een kwade blik naar haar zusje. ''Het is genoeg nu Savannah.'' Zei ze boos. ''Ik zal het nog een keer duidelijk aan je maken!'' Snauwde ze. ''Jij bent geen Deputy geworden om meerdere redenen. Dit is er dus zeker weten een van. Als je nu al niet naar je Queen kan luisteren laat staan als je Deputy bent.'' Haar ogen spuwden nu vuur en ze balde haar vuisten. ''Ik ben dat koppige gedoe van je nu echt zat! Verdwijn uit mijn huis per direct.'' Ze schreeuwde nu van pure woede. ''Ga toch ruzie zoeken met de rest van de wereld. Maar ik verzeker je dit, jij zult nooit Deputy worden. Al moet ik een vampier smeken mij het eeuwige leven te geven.'' Ze sloeg haar armen over elkaar en elke spier in haar tengere lijfje was aangespannen. Haar normaal zo ontspannen en kinderlijke gezicht was compleet veranderd in het gezicht van een serieuze Queen die haar woede niet kon inhouden. 'Puck was van schrik een beetje achteruit gedeinst maar nu deed hij er ook maar schepje bovenop. 'Ik wil me er niet mee bemoeien maar je zus heeft gelijk Savannah. Dit is een beslissing die zij en ik hebben genomen en Sheila's mening telde daar het zwaarst bij. Je kunt niks aan de beslissing van ons doen, en nu zou ik graag je zus alleen willen spreken.' Hij voelde nu geen angst voor haar, hij verachte Savannah en daar zou absoluut geen eind aan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 3:44 am

Sheila knikte heel even en keek toen met een kwade blik naar haar zusje. ''Het is genoeg nu Savannah.'' Zei ze boos. ''Ik zal het nog een keer duidelijk aan je maken!'' Snauwde ze. ''Jij bent geen Deputy geworden om meerdere redenen. Dit is er dus zeker weten een van. Als je nu al niet naar je Queen kan luisteren laat staan als je Deputy bent.'' Haar ogen spuwden nu vuur en ze balde haar vuisten. ''Ik ben dat koppige gedoe van je nu echt zat!Verdwijn uit mijn huis per direct.'' Ze schreeuwde nu van pure woede. ''Ga toch ruzie zoeken met de rest van de wereld. Maar ik verzeker je dit, jij zult nooit Deputy worden. Al moet ik een vampier smeken mij het eeuwige leven te geven.'' Ze sloeg haar armen over elkaar en elke spier in haar tengere lijfje was aangespannen. 'Ik wil me er niet mee bemoeien maar je zus heeft gelijk Savannah. Dit is een beslissing die zij en ik hebben genomen en Sheila's mening telde daar het zwaarst bij. Je kunt niks aan de beslissing van ons doen, en nu zou ik graag je zus alleen willen spreken.' Savannah keek naar Puck, ''van jou neem ik geen orders op, van jullie beide niet. Sheila als je het normaal zou vragen zou ik het doen maar zoals je weet luister ik niet naar dingen die me dringend worden opgedragen.'' Haar perfecte gezichtje lachde weer. Als ej dr zo zou zien zou je niet denken dat ze een vervelend en irritant persoon was. Ze lustte naar macht, ooit zou ze sheila en angel weg werken en op de troon komen. Haar gezichtje grijnsde vals en keek naar de 2 andere feeën


- hier na nog een post daarna gaat ze opwieberen -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 3:53 am

'Ik wil me er niet mee bemoeien maar je zus heeft gelijk Savannah. Dit is een beslissing die zij en ik hebben genomen en Sheila's mening telde daar het zwaarst bij. Je kunt niks aan de beslissing van ons doen, en nu zou ik graag je zus alleen willen spreken.' Sheila draaide haar hoofd even en keek puck aan.Ze ademde diep in en besefte tocch dat ze zelf ook te ver was gegaan. Savannah had haar dit keer tot het uiterste gedreven en dat mocht bij haar niet gebeuren. Ze sloot haar ogen en kalmeerde zichzelf even zo ver ze kon. ''van jou neem ik geen orders op, van jullie beide niet. Sheila als je het normaal zou vragen zou ik het doen maar zoals je weet luister ik niet naar dingen die me dringend worden opgedragen.'' Haar perfecte gezichtje lachde weer. Vol frustratie beet Sheila op haar perfecte lip en ze ademde diep in. ''Zoals je wilt dan.'' Zei ze en keek Savannah recht aan. ''Savannah, zou je alsjeblieft mijn huis willen verlaten zodat ik gewoon met Puck kan praten?'' Ze deed haar uiterste best om zich niet weer door haar woede te laten lijden. Ze wierp even een zijdelingse blik op Puck en sloot haar ogen even weer. Ze was echt blij dat haar zusje geen Deputy was geworden, dat zou een val betekenen voor haar zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 4:06 am

''van jou neem ik geen orders op, van jullie beide niet. Sheila als je het normaal zou vragen zou ik het doen maar zoals je weet luister ik niet naar dingen die me dringend worden opgedragen.'' Haar perfecte gezichtje lachde weer. Vol frustratie beet Sheila op haar perfecte lip en ze ademde diep in. ''Zoals je wilt dan.'' Zei ze en keek Savannah recht aan. ''Savannah, zou je alsjeblieft mijn huis willen verlaten zodat ik gewoon met Puck kan praten?'' Ze deed haar uiterste best om zich niet weer door haar woede te laten lijden. Ze wierp even een zijdelingse blik op Puck en sloot haar ogen even weer. Een vreselijke gedachte kwam bij hem op, hij moest het eruit werken. Hij ging dicht bij Saavannah staan en keek haar dreigend aan. 'Als er iets met Angel of Sheila of wie dan ook gebeurd en er ook maar een aanwijzing naar jou verwijst, dan weet ik je te vinden. Ik ben de King van dit volk en ik sta niet toe dat je mijn beste vriendin, mijn partner of een ander iets aandoet. Laat dit een duidelijke waarschuwing voor je zijn want ik zeg dit niet nog een keer.' Zijn kinderhart was weggestopt om dit tegen haar te zeggen en hij hield dat gevoel nog even vast. Als een soort troost ging hij naast Sheila staan met een vastberade blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Savannah
Evil admin bitch <3
Savannah


Aantal berichten : 346

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Beschermeling
Partner: x

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 4:13 am

''Zoals je wilt dan.'' Zei ze en keek Savannah recht aan. ''Savannah, zou je alsjeblieft mijn huis willen verlaten zodat ik gewoon met Puck kan praten?'' Ze deed haar uiterste best om zich niet weer door haar woede te laten lijden. Ze wierp even een zijdelingse blik op Puck en sloot haar ogen even weer. Hij ging dicht bij Saavannah staan en keek haar dreigend aan. 'Als er iets met Angel of Sheila of wie dan ook gebeurd en er ook maar een aanwijzing naar jou verwijst, dan weet ik je te vinden. Ik ben de King van dit volk en ik sta niet toe dat je mijn beste vriendin, mijn partner of een ander iets aandoet. Laat dit een duidelijke waarschuwing voor je zijn want ik zeg dit niet nog een keer.' Zijn kinderhart was weggestopt om dit tegen haar te zeggen en hij hield dat gevoel nog even vast. Als een soort troost ging hij naast Sheila staan met een vastberade blik. Savannah lachde om Puck. ''Jij denkt dat ik nu bang ben?'' zei ze lachend terwijl ze een spreuk uitsprak in stilte zonder woorden of een beweging van haar hand over hem, een spreuk die hem een uur lang zou teisteren. Hij zou niet kunnen stil kunnen zitten, staan, liggen of wat dan ook. Hij zou heen een weer moeten lopen/ ''Bedreig em niet of jij bent de eerste'' zei ze dreigend tegen puck. ''En geloof me ik krijg jou nog''Meteen zette ze haar perfecte glimlachje op en liep vrolijk naar buiten waar ze opsteeg.

- Savannah topic uit -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 4:23 am

Hij ging dicht bij Savannah staan en keek haar dreigend aan. 'Als er iets met Angel of Sheila of wie dan ook gebeurd en er ook maar een aanwijzing naar jou verwijst, dan weet ik je te vinden. Ik ben de King van dit volk en ik sta niet toe dat je mijn beste vriendin, mijn partner of een ander iets aandoet. Laat dit een duidelijke waarschuwing voor je zijn want ik zeg dit niet nog een keer.' Zijn kinderhart was weggestopt om dit tegen haar te zeggen en hij hield dat gevoel nog even vast. Als een soort troost ging hij naast Sheila staan met een vastberade blik. Sheila keek hem even aan en verborg haar glimlach. Savannah lachde om Puck. ''Jij denkt dat ik nu bang ben?'' zei ze lachend terwijl ze een spreuk uitsprak in stilte zonder woorden of een beweging van haar hand over hem, een spreuk die hem een uur lang zou teisteren. Hij zou niet kunnen stil kunnen zitten, staan, liggen of wat dan ook. Hij zou heen een weer moeten lopen.''Bedreig em niet of jij bent de eerste'' zei ze dreigend tegen puck. ''En geloof me ik krijg jou nog''Meteen zette ze haar perfecte glimlachje op en liep vrolijk naar buiten waar ze opsteeg. Sheila keek haar zusje vol woede na en slaakte een gefrustreerde zucht. zwijgend hief ze haar hand op om de spreuk die haar zusje op Puck had gelegd te verwijderen. Ze wist gelukkig wanneer iemand magie gebruikte en hoe dat op te lossen. Ze liet haar hoofd zakken en sleepte zichzelf naar de bank en ging langzaam zitten. Snel trok ze haar jurk netjes en verborg haar handen voor haar gezicht. ''Ik word serieus knettergek van haar.'' Zei ze en liet haar emoties nu los. ''Ze jaagt mij over mijn grens, ik bedoel. Nooit verlies ik mezelf tegen iemand maar zij, zij gaat te ver. En dat keer op keer.'' Ze voelde tranen in haar ogen opwellen en bleef zo zitten. Haar schouders begonnen langzaam te schokken en ze besefte niet meer wat er aan de hand was. Zonder zichzelf in bedwang te houden liet ze de tranen stromen. ''Het is altijd al zo geweest, zij wil macht. Alleen maar macht, dat is alles wat ze wil.'' Ze tilde haar hoofd weer op om Puck aan te kijken. ''Wat moet ik nu aan haar doen? Ze is nog altijd mijn zusje, en ik heb geen goede reden om haar weg te sturen.'' Haar stem was gevuld met wanhoop en verdriet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 8:11 am

''Jij denkt dat ik nu bang ben?'' zei ze lachend. Hij voelde plots een soort tinteling in zijn benen, hij negeerde het. ''Bedreig em niet of jij bent de eerste'' zei ze dreigend tegen puck. ''En geloof me ik krijg jou nog''Meteen zette ze haar perfecte glimlachje op en liep vrolijk naar buiten waar ze opsteeg. Sheila keek haar zusje vol woede na en slaakte een gefrustreerde zucht. zwijgend hief ze haar hand op om de spreuk die haar zusje op Puck had gelegd te verwijderen. 'Dankje.' Zei tegen haar, want de tinteling was erger geworden. 'Ik word serieus knettergek van haar.'' Zei ze en liet haar emoties nu los. ''Ze jaagt mij over mijn grens, ik bedoel. Nooit verlies ik mezelf tegen iemand maar zij, zij gaat te ver.' Haar schouders begonnen langzaam te schokken en ze besefte niet meer wat er aan de hand was. Zonder zichzelf in bedwang te houden liet ze de tranen stromen. ''Het is altijd al zo geweest, zij wil macht. Alleen maar macht, dat is alles wat ze wil.'' Ze tilde haar hoofd weer op om Puck aan te kijken. ''Wat moet ik nu aan haar doen? Ze is nog altijd mijn zusje, en ik heb geen goede reden om haar weg te sturen.'' Haar stem was gevuld met wanhoop en verdriet. Puck liep naar haar toe en sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik weet het niet, ik kan me niet goed inwenden in jou situatie want ik ben altijd enig kind geweest. Maar ik begrijp dat dit aan je vreet.' Hij keek naar de deur waar hij en Savannah net nog als twee kemphanen tegenover elkaar hadden gestaan. 'Ze haat mij omdat ik king en de partner van jou deputy ben, en ze haat jou omdat je de queen bent. En ze haat iedereen die gelukkiger is dan haar.' Hij zuchtte, alles werd duisterder. Enya zag er de laatste tijd ook niet goed uit, magerder en donkere kringen onder haar ogen. Ook alle anderen zagen er afgetobter uit en hij voelde zich ook niet de jongste meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 8:40 am

Ze hoorde Puck haar nog wel bedanken voor het opheffen van de spreuk maar schonk er geen aandacht aan. Puck liep naar haar toe en sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik weet het niet, ik kan me niet goed inwenden in jou situatie want ik ben altijd enig kind geweest. Maar ik begrijp dat dit aan je vreet.' Hij keek naar de deur waar hij en Savannah net nog als twee kemphanen tegenover elkaar hadden gestaan. 'Ze haat mij omdat ik king en de partner van jou deputy ben, en ze haat jou omdat je de queen bent. En ze haat iedereen die gelukkiger is dan haar.' Hij zuchtte, alles werd duisterder. Sheila keek even op naar hem en zuchtte. ''Je hebt gelijk,'' Zei ze en rechtte haar rug. Ze veegde even de tranen uit haar ogen en sloot ze toen even. ''Ik moet sterk zijn, voor het welzijn van het volk.'' Ze stond op en haalde haar hand door haar lange haren. ''en er zijn belangrijkere dingen om te bespreken.'' Ze keek Puck aan en ging weer zitten. Alle ellende van net was compleet verdwenene en ze was weer zo rustig als altijd. Die oorlog moest nu besproken worden. ''De vampiers, redden wij het om de rest bij te staan in een gevecht?'' Ze keek Puck afwachtend aan en dacht zelf even na. Zelf wist ze wel dat ze het konden, ze waren klein en nauwelijks te raken dus dat gaf hen nog een voordeel. Maar ze waren ook kwetsbaarder doordat hun botten niet zo sterk waren als die van de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 8:53 am

''Je hebt gelijk,'' Zei ze en rechtte haar rug. Ze veegde even de tranen uit haar ogen en sloot ze toen even. ''Ik moet sterk zijn, voor het welzijn van het volk.'' Ze stond op en haalde haar hand door haar lange haren. ''en er zijn belangrijkere dingen om te bespreken.'' Ze keek Puck aan en ging weer zitten. Alle ellende van net was compleet verdwenene en ze was weer zo rustig als altijd. Die oorlog moest nu besproken worden. ''De vampiers, redden wij het om de rest bij te staan in een gevecht?'' Ze keek Puck afwachtend aan en dacht zelf even na. 'Wij hebben voordelen en nadelen, voor hen en voor ons. Wij zijn klein, snel, nauwelijks te raken en we kunnen ons door de lucht verplaatsen, dat is in ons voordeel. Ons nadeel is dat we kwetsbaar zijn en eenmaal gevangen zal onze magie ook weinig meer uithalen. Toch ligt ons voordeel het grootst want vampiers kunnen moeilijk een wezentje dat een tien keer kleinere nek heeft dan hun normale slachtoffers niet makkelijk doodbijten. Natuurlijk is doodslaan een optie maar als we een beetje geluk hebben krijgen ze ons nooit te pakken.' Hij had een redelijk beeld van de toekomst, praten met iedereen die aardiger was dan Savannah deed hem altijd goed. 'Ik denk wel dat we het redden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyzo dec 04, 2011 9:11 am

'Wij hebben voordelen en nadelen, voor hen en voor ons. Wij zijn klein, snel, nauwelijks te raken en we kunnen ons door de lucht verplaatsen, dat is in ons voordeel. Ons nadeel is dat we kwetsbaar zijn en eenmaal gevangen zal onze magie ook weinig meer uithalen. Toch ligt ons voordeel het grootst want vampiers kunnen moeilijk een wezentje dat een tien keer kleinere nek heeft dan hun normale slachtoffers niet makkelijk doodbijten. Natuurlijk is doodslaan een optie maar als we een beetje geluk hebben krijgen ze ons nooit te pakken.' Sheila kon het niet laten om te grinniken. Hij had gelijk, ze waren niet zo snel dood te slaan als je dat wilde. 'Ik denk wel dat we het redden.' Sheila voelde een opluchting door zich heengaan. ''Oftewel we moeten zorgen dat we buiten handbereik blijven van die vampiers. En vanaf daar kunnen we onze magie gebruiken om ze aan te vallen.'' Ze keek Puck even aan en balde haar vuist. Er was vechtlust in haar opgekomen en ze was klaar om haar volk bij de hand te nemen en ze mee te leiden de strijd in. Hoewel ze zich normaal niet bemoeide met gevechten was het nu haar taak om te laten zien dat ze een krachtige queen was. Ze kon vechten, dat wist ze met alle zekerheid. ''We maken ze in, met alle kracht zullen wij hen tonen dat we, ondanks dat we klein zijn, een heel krachtig volk zijn en tot alles in staat!'' Ze begon steeds luider te spreken en haar ogen glansden steeds feller. ''Hoeveel beschikbare krijgers hebben we ongeveer. Dan kunnen we groepen gaan maken.'' Ze wist nu dat het tijd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyma dec 05, 2011 2:54 am

'Oftewel we moeten zorgen dat we buiten handbereik blijven van die vampiers. En vanaf daar kunnen we onze magie gebruiken om ze aan te vallen.'' Ze keek Puck even aan en balde haar vuist. Puck voelde alle bezorgtheid wegvloeien, met Sheila kon je op oorlogspad gaan. ''We maken ze in, met alle kracht zullen wij hen tonen dat we, ondanks dat we klein zijn, een heel krachtig volk zijn en tot alles in staat!'' Ze begon steeds luider te spreken en haar ogen glansden steeds feller. ''Hoeveel beschikbare krijgers hebben we ongeveer. Dan kunnen we groepen gaan maken.'' ''Eens kijken, alle krijgers tot nu toe: Angel, Bellona, Faith, Hadley, Maxime en Savannah. Enya en Loriana kunnen de gewonden verzorgen terwijl een of twee feeen de plek voor de verpleging bewaken, lijkt me een karwijtje voor Maxime, ze is tenslotte Enya's zus. Hadley en Bellona kunnen een grote groep uitkiezen en die een flinke oplawaai verkopen, daar zie ik Bellona wel zin in hebben.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyma jan 09, 2012 11:36 pm

''Eens kijken, alle krijgers tot nu toe: Angel, Bellona, Faith, Hadley, Maxime en Savannah. Enya en Loriana kunnen de gewonden verzorgen terwijl een of twee feeen de plek voor de verpleging bewaken, lijkt me een karwijtje voor Maxime, ze is tenslotte Enya's zus. Hadley en Bellona kunnen een grote groep uitkiezen en die een flinke oplawaai verkopen, daar zie ik Bellona wel zin in hebben.'' Sheila knikte vastberaden. ''Je vergeet nog twee krijgers onder ons. Tenzij je zelf niet mee wil vechten.'' Ze keek hem even aan en stond op. ''En het is goed om Hadley en Bellona bij elkaar te zetten, ik heb laatst met hem gesproken. Bellona is zijn zusje dus die kunnen goed samen coördineren.'' Ze begon te ijsberen en dacht even na. Even was het enige geluid dat ze maakte haar ademhaling en het zachte geritsel van de stof van haar jurk. ''We moeten ook aan onze bondgenoten laten weten dat we meevechten. Maar oke, Enya en Loriana doen de gewonden met Maxime als beschermer erbij. Ik wil ook bij een groep en dan bij Savannah, ik wil haar niet uit het oog verliezen. Ik vertrouw erop dat jij zelf beslist wat je doet. Maar ik vecht mee, zonder ook maar een seconde te twijfelen.'' Ze keek Puck aan en grijnsde even breed. ''Ik ben ten slotte niet voor niks de Queen vind je ook niet?''


-shame on me
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptyma jan 23, 2012 11:47 pm

''Je vergeet nog twee krijgers onder ons. Tenzij je zelf niet mee wil vechten.'' Ze keek hem even aan en stond op. ''En het is goed om Hadley en Bellona bij elkaar te zetten, ik heb laatst met hem gesproken. Bellona is zijn zusje dus die kunnen goed samen coördineren.'' Ze begon te ijsberen en dacht even na. Even was het enige geluid dat ze maakte haar ademhaling en het zachte geritsel van de stof van haar jurk. ''We moeten ook aan onze bondgenoten laten weten dat we meevechten. Maar oke, Enya en Loriana doen de gewonden met Maxime als beschermer erbij. Ik wil ook bij een groep en dan bij Savannah, ik wil haar niet uit het oog verliezen. Ik vertrouw erop dat jij zelf beslist wat je doet. Maar ik vecht mee, zonder ook maar een seconde te twijfelen.'' Ze keek Puck aan en grijnsde even breed. ''Ik ben ten slotte niet voor niks de Queen vind je ook niet?'' Puck grijnsde terug. ''Natuurlijk vecht ik mee, gekkie. Ik wil graag in Angels buurt blijven....je weet wel waarom.'' Hij lachtte, de vampiers zouden niet veel kans maken. ''Dit gaat goed komen, dat voel ik.''

(bad....)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi jan 24, 2012 12:04 am

Ze zag hem teruggrijnzen en haar grijns werd breder. Ze had hier simpelweg gewoon zin in. Het werd tijd om aan de rest van de wereld te tonen dat ze niet zwak waren. Misschien wel klein maar zeker nooit zwak. ''Natuurlijk vecht ik mee, gekkie. Ik wil graag in Angels buurt blijven....je weet wel waarom.'' Puck lachtte en Sheila lachte even mee. Ze rolde even met haar ogen maar zei er niks over. ''Dit gaat goed komen, dat voel ik.'' Sheila knikte en grinnikte. ''Ik weet het zeker, we redden het allemaal. We zullen sterker zijn dan ooit en we zullen alle idioten die denken dat dat niet zo is eens laten zien waar wij toe in staat zijn.'' Haar ogen glansden en haar grijns verbreedde zich op haar gezicht. Ze was heerlijk op dreef, en het akkefietje met Savannah had ze alweer achter zich gezet. Ze was klaar om te vechten met anderen. De vampiers zouden neergaan met de hulp van de feeën.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi jan 24, 2012 12:10 am

''Ik weet het zeker, we redden het allemaal. We zullen sterker zijn dan ooit en we zullen alle idioten die denken dat dat niet zo is eens laten zien waar wij toe in staat zijn.'' Haar ogen glansden en haar grijns verbreedde zich op haar gezicht. Ze was heerlijk op dreef, en het akkefietje met Savannah had ze alweer achter zich gezet. Ze was klaar om te vechten met anderen. De vampiers zouden neergaan met de hulp van de feeën. ''Het lijkt me handig om binnekort leerlingen te promoten, kinderen die 10 jaar en ouder zijn kunnen dan gauw weer een mentor krijgen en zo zijn we met vele in de oorlog al lijkt het me niet verstandig om de leerlingen mee te nemen als ze nog geen 16 zijn, moeders zullen daardoor in opstand komen, da's niet meer dan natuurlijk.'' Hij dacht na, als de vamiers niet goed op de hoogte waren dan zou het een eitje worden om een verrasingsaanval te doen, het enige probleem was dat er vaak vampiers rond dwaalde en nieuwelingen recruteerden. ''We moeten ook het hele volk op de hoogte brengen dat het niet verstandig is om 's avonds nog buiten rond te dwalen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheila
Queen
Sheila


Aantal berichten : 49

Karakter
Leeftijd: ♥ Living at the young age of 21 ♥
Rang: ♥ Queen ♥
Partner: ♥ True love is like a fairytail ♥

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi jan 24, 2012 12:36 am

''Het lijkt me handig om binnekort leerlingen te promoten, kinderen die 10 jaar en ouder zijn kunnen dan gauw weer een mentor krijgen en zo zijn we met vele in de oorlog al lijkt het me niet verstandig om de leerlingen mee te nemen als ze nog geen 16 zijn, moeders zullen daardoor in opstand komen, da's niet meer dan natuurlijk.'' Sheila knikte nu weer en zweeg even. ''Dat is inderdaad heel natuurlijk. Maar we kunnen de jonge leerlingen alleen uitsturen met een beschermer aan hun zijde.'' Ze knikte even beslist en wachtte op zijn reactie. ''We moeten ook het hele volk op de hoogte brengen dat het niet verstandig is om 's avonds nog buiten rond te dwalen.'' Sheila knikte opnieuw. ''Daar ben ik het mee eens, we willen niet dat sommige van ons in de handen vallen van die bloedzuigers.'' Antwoordde ze nadenkend en sloot haar ogen even. Ze kon onderhand prima met Puck samenwerken, ze waren een goed paar. Als King en Queen zouden ze zo goed kunnen blijven doorwerken. Ze was trots op wie ze was en vooral trots op haar volk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brenna
Healer apprentice
Brenna


Aantal berichten : 97

Karakter
Leeftijd: 15
Rang: leerling healer
Partner: There is someone, but I'm afraid he loves someone else...

Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Emptydi jan 24, 2012 3:26 am

''Dat is inderdaad heel natuurlijk. Maar we kunnen de jonge leerlingen alleen uitsturen met een beschermer aan hun zijde.'' Ze knikte even beslist en wachtte op zijn reactie. ''We moeten ook het hele volk op de hoogte brengen dat het niet verstandig is om 's avonds nog buiten rond te dwalen.'' Sheila knikte opnieuw. ''Daar ben ik het mee eens, we willen niet dat sommige van ons in de handen vallen van die bloedzuigers.'' Antwoordde ze nadenkend en sloot haar ogen even. ''Dus we zijn het eens; De feeen moeten proberen hun werk vóór het donker te voltooien, de leerlingen mogen niet in hun eentje rondzwerven en in de buurt van hun mentor blijven, kinderen mogen de omheining rond het feeenterretorium niet verlaten en de beschermers worden geacht polshoogte te nemen.'' Hij knikte, het leek hem zo een goede bescherming. ''Als extra veiligheid kunnen we ook een afwisselende wachtpost opstellen, als d beschermers moe worden kunnen ze zich aflossen en een uurtje rusten.''

(verkeerde acc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nice life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nice life   Nice life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nice life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The nice life of a fairy
» Nice is it with you
» nice and quiet to do
» nice to see you again[Raven]
» A new life?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: Feeën dorp-
Ga naar: