Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 nice to see you again[Raven]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyvr feb 24, 2012 9:50 pm

Ze trok het pees helemaal naar achter tot haar mondhoek raakte en mikte nog snel even op een van de bomen en toen ze het goed vond, liet ze haar pees los en haar pijl schoot naar voren recht naar een boom die ze had uitgekozen. Tak..Hoorde je en Lily keek naar de pijl of hij precies in de plek is geschoten waar ze hem heen wou...en ja hoor na wat oefenen heeft ze zich overtroffen en kan ze met een pijl een boog schieten. Niet dat ze erge behoefte heeft om een wapen te gebruiken om te jagen omdat ze zelf eigenlijk een wapen is maar ze vind wapens interessant om te gebruiken. Want zelf achter een dier aanzitten is wel leuk alleen het is leuker om een wapen te gebruiken. Het meisje met het lichaam van een 10-12 jarige kind liet een zucht horen en pakte een nieuwe pijl en legde het in haar boog en sloot haar ogen. Over al hoorde ze geluid en ook naderde iets heel zachts haar richting, Lily draaide zich geluidloos om, trok haar pees naar achter en schoot richting het geluid en toen hoorde ze een Tak... Ze opende haar ogen weer en zag een gestalte die ze goed kende en gelukkig had ze gemist hoewel ze precies op hem schoot...maar ja ze was geen elf die miste zelden. 'Raven..Wat doe jij hier???' Vroeg ze enthousiast en liep naar haar ex-mentor.

-Raven&Lily-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyvr maa 30, 2012 6:00 am

Raven was geschrokken van de pijl die langs hem vloog en kwam langs een andere kant uit de bosjes, toen hij lily zach begon hij langzaam te glimlachen."Raven.. wat doe jij hier?" vroeg ze terwijl ze naar raven toe liep,raven keek naar haar en zij rustig "ik was aan het lopen en toen zag ik jou.". hij aaide haar over dr hoofd en keek naar haar. "dat was wel lang geleden dat ik je zag, hoe gaat het nu eigenlijk?", hij deed zijn capuchon ondertussen af deed en zen haar een beetje voor zen gezicht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyza maa 31, 2012 3:41 am

raven keek naar haar en zij rustig "ik was aan het lopen en toen zag ik jou.". hij aaide haar over der hoofd en keek naar haar. "dat was wel lang geleden dat ik je zag, hoe gaat het nu eigenlijk?", hij deed zijn capuchon ondertussen af deed en zen haar een beetje voor zen gezicht weg. Ze keek naar zijn gezicht waar ze zo gewend was en ging op haar tenen staan en gaf hem een omarming en kuste 3 keer zijn wang. 'Je bent niet veel veranderd sinds ik een beschermer werd weet je dat.' Ze glimlachte naar hem 'Nouja ik ben ook zeker neit veel veranderd maar met mij gaat prima. en hoe is het met jou?' ze lachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyza maa 31, 2012 11:16 am

'Je bent niet veel veranderd sinds ik een beschermer werd weet je dat.' zij lily tegen hem, raven keek haar aan "tja, ik was te druk met andere dingen" zij hij. Nouja ik ben ook zeker neit veel veranderd maar met mij gaat prima. en hoe is het met jou?' vroeg ze, "het gaat redelijk, ik heb gehoord dat je een goede beschermer geworden bent" zij hij met een glimlach terwijl hij rond keek om op iets te gaan zitten. "zo wat was je net aan het doen behalve op mij te schieten?" zij hij met een serieuze blik in zen ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyzo apr 01, 2012 12:36 am

"het gaat redelijk, ik heb gehoord dat je een goede beschermer geworden bent" zij hij met een glimlach terwijl hij rond keek om op iets te gaan zitten. "zo wat was je net aan het doen behalve op mij te schieten?" zij hij met een serieuze blik in zen ogen. Lily haalde ongemakkelijk haar hand door haar haar 'Ach zo goed ben ik ook weer niet.' Zei ze verlegen en haalde toen haar schouders op 'Ik heb een beetje geoefend met me nieuwe boog om goed te schieten.' Ze haalde haar schouders op en sprong op een van de eerste takken van de boom en klopte naast zich dat Raven naast haar moest komen 'maar ik heb jou niet vaak meer in de dorp gezien, waar was?' vroeg ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyzo apr 01, 2012 1:50 am

'Ach zo goed ben ik ook weer niet.' zij ze verlegen, 'Ik heb een beetje geoefend met me nieuwe boog om goed te schieten.' zij ze nog terwijl ze op een tak sprong en naast dr klopte.
Raven ging naast dr zitten en keek naar dr terwijl ze vroeg "maar ik heb jou niet vaak meer in de dorp gezien, waar was?', "ik was in het bos en meestal verstopte ik me, ik wou rust en vrede om me heen." zij hij terwijl hij een beetje met zen benen beweegde en glimlachte. "heb je me gemist dan?" zij raven een beetje lachend terwijl hij zen arm om dr heen legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyzo apr 01, 2012 2:03 am

"ik was in het bos en meestal verstopte ik me, ik wou rust en vrede om me heen." zij hij terwijl hij een beetje met zen benen beweegde en glimlachte. "heb je me gemist dan?" zij raven een beetje lachend terwijl hij zen arm om dr heen legde. Lily lachte naar hem 'Nou en of, je was net me vader toen je mijn mentor was en je bent natuurlijk ook een goede vriend.' Ze lachte naar hem en sloeg haar hand om zijn middel. 'maar hoe zit het met jou en brooke dan?' vroeg ze voorzichtig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyzo apr 01, 2012 3:11 am

'Nou en of, je was net me vader toen je mijn mentor was en je bent natuurlijk ook een goede vriend.' zij ze terwijl ze haar hand om ravens middel sloeg, 'maar hoe zit het met jou en brooke dan?' vroeg ze verlegen. Raven keek naar haar en twijfelde een beetje maar uit eindelijk zij hij wat "ik weet niet wat ik moet doen, ik ben bang dat ze boos is om ik zomaar weg was, hij zuchte heel diep terwijl hij tegen lily aanleunde. hij trok een van de takjes er af en stopde die in zen mond terwijl hij de omgeving in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptydo apr 05, 2012 3:21 am

. Raven keek naar haar en twijfelde een beetje maar uit eindelijk zij hij wat "ik weet niet wat ik moet doen, ik ben bang dat ze boos is om ik zomaar weg was, hij zuchte heel diep terwijl hij tegen lily aanleunde. hij trok een van de takjes er af en stopde die in zen mond terwijl hij de omgeving in de gaten hield. Ze zuchten en keek naar Raven 'ik snap jullie jongens niet, ze mist je heel erg. Vyndi is gek aan het worden, echt waar Raven Brooke kan niet zonder jou.' Zei ze zuchtend en keek hem aan. Van uit haar oog hoek zag ze iets bewegen , met een elegante beweging pakte ze haar boog en een pijl, legde die er in, trok haar pees naar achter en schoot in een keer. Ze had net haar doel gemist maar niemand zal nu in hun buurt komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Raven

Raven


Aantal berichten : 86

Karakter
Leeftijd: 70
Rang: Beschermer
Partner: Brooke

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyvr apr 06, 2012 5:34 am

'ik snap jullie jongens niet, ze mist je heel erg. Vyndi is gek aan het worden, echt waar Raven Brooke kan niet zonder jou.' zij lily, raven lachde "ik ga wel terug.. ik mis jullie ook erg.". Hij hoorde ook iets in de bosjes en trok een mes, hij zag dat haar pijl miste. "dat was mis." zij hij pestend, terwijl hij zen mes gooide.hij keek weer naar lily "moet ik jongens uitlechen?" zij hij glimlachend terwijl hij van de tak afsprong en zen mes ging halen die ondertussen bebloed was maar niemand aan vast zat. hij pakte het op"jammer dat er niemand aan vastzit.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ricardo035.hyves.nl/
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Emptyvr apr 06, 2012 9:30 am

aven lachde "ik ga wel terug.. ik mis jullie ook erg.". Hij hoorde ook iets in de bosjes en trok een mes, hij zag dat haar pijl miste. "dat was mis." zij hij pestend, terwijl hij zen mes gooide.hij keek weer naar lily "moet ik jongens uitlechen?" zij hij glimlachend terwijl hij van de tak afsprong en zen mes ging halen die ondertussen bebloed was maar niemand aan vast zat. hij pakte het op"jammer dat er niemand aan vastzit.." Ze glimlachte en keek naar raven, hij was nu heel erg groot als ze gewoon recht stond 'Je mag me proberen te verrasen wat ik neit over jongens weet, en trouwens ik kon hem heus wel raken maar daar had ik geen zin in.' Zei ze en hield haar kin om hoog. Ze trok haar pijl voorzichtig er uit en lachte breed naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





nice to see you again[Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: nice to see you again[Raven]   nice to see you again[Raven] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nice to see you again[Raven]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voorstelling Raven
» Nice is it with you
» nice and quiet to do
» Nice life
» The nice life of a fairy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Overige Territoria :: Niemandsland-
Ga naar: