Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Drunk of love..... and much booze. : 3

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptyma sep 05, 2011 9:26 pm

"DRINK! DRINK! DRINK! DRINK!" klonk het in de taverne, Seth goot het glas met bier door zijn keel en zette het neer op de tafel. "Jochie al een beetje moe aan het worden?!! JAA! Ik zie het aan je" zei de dronken man voor Seth, hij had zijn elfde bier opgedronken, Seth had zijn twaalfde in minder dan vijf seconden weggewerkt en sloeg met zijn vuist op tafel. "Je word oud." zei Seth grijnzend. De man pakte nog een bier, raakte uit balans, viel achterover en kon niet meer opstaan. Seth grijnsde, "Gewonnen," zei hij simpel en er werd gejuicht. De weddenschappen werden uitbetaald het was 1 per zeven mensen had op hem gewed. Dus die hadden lekker veel cash gewonnen. Seth grijnsde breed terwijl een jonge vrouw naast hem kan zitten, lang blond haar, 1 blauw oog en 1 groen oog, even langs als hem en ze bestudeede haar nagels terwijl ze een fles neerzette. "Je blauwvuur Seth, ik heb wat meegesmokkeld van huis..." zei de vrouw. "Oke Salia... leg jij wat geld in.... dan ga ik wel weer drinken." zei Seth. Even later schoof iemand tegenover hem en die keek hem aan, "oke... eerste die niet meer kan," zei de man. Seth grijnsde, "deal, alleen dit is sterk spul hoor" zei Seth grijnzend. Twee kleine glaasjes werden neergezet en er werd ingeschonken. Al snel lag de man bij de derde glas brakend op de grond en Seth gooide een vijfde achterin zijn keel. "Lekker warm," zei Seth die nu wel dronken geworden was. Toen het weer stil was na het gejuich schoof Salia weer aan. "We hebben weer lekker veel verdiend, geef mij ook even de fles." vroeg ze. Seth legde een glas neer en de fles bij Salia. Die zuchtte, pakte de fles op en dronk die leeg. Ze grijnsde, "ik word niet benvloed door alcohol... niet.... weinig in ieder geval... of veel... heel veel enkel." zei ze kalm. Seth zuchtte en al snel was hij bij een normaal tafeltje aangeschoven met Salia die hem vanaf de bar in de gaten hield zodat hij zich niet zou verraden als hij dronken was. Niet veel later was Seth stomdronken en zat met wat mannen te praten. Ze vroegen wat dingen en Seth grijnsde. "Magie.... zo word ik niet gauw dronken," lachte Seth. Salia was aankomenlopen. "Ja, mijn vriendje.... hij is als magie." lachte ze terwijl ze zacht in Seth's arm kneep. Toen Salia wegliep liep iemand tegen haar aan en Seth hoorde geshreeuw "KIJK UIT WAAR JE LOOPT SMERIG!" en toen enkele woorden die zelfs hij neit kende. Seth keek om en zag daar een gedaante staan.

-Seth heeft alles van magie weggehaald en ziet er nu als gewone man uit. Salia is vermomd als mens-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptyma sep 05, 2011 9:40 pm

Dawn kwam de Taverne binnen om haar favoriete reden. Drank weddenschappen en ridders die haar na-floten. Plots liep ze tegen een meisje aan. Gelijk begon ze te schreeuwen. "KIJK UIT WAAR JE LOOPT SMERIG!" Dawn greep naar haar zwaard maar ontspande. "Wees toch ergens anders dronken.." Gromde ze en liep door. Een man keek haar aan en zei lachte haar verleidelijke glimlach terug terwijl ze tegenover hem aan tafel ging zitten. Er klonk gejoel om hun heen toen de ridders zagen wie het tegen hem op nam. Dawn lachte vriendelijk en keek de man doordringend aan. "Dus wat gaat het worden? Ik heb wel zin om een beetje dronken te worden." Ze kreeg een valse lach op haar gezicht terwijl ze haar haar uit haar gezicht haalde. "Ik ben Dawn.. En jij, gaat verliezen." Ze glimlachte breed naar de man en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptyma sep 05, 2011 9:55 pm

"Wees toch ergens anders dronken.." Gromde de vrouw en liep dor. Ze zag hem en lachte een verleidelijke glimlach terug terwijl ze tegenover hem aan tafel ging zitten. Het meisje lachte vriendelijk en keek Seth doordringend aan. "Dus wat gaat het worden? Ik heb wel zin om een beetje dronken te worden." Ze kreeg een valse lach op haar gezicht terwijl ze haar haar uit haar gezicht haalde. "Ik ben Dawn.. En jij, gaat verliezen." Ze glimlachte breed naar hem. "Ik ben Gabe Verdan, dat daar is sophia, mijn lady luck deze avond." zei Seth en Salia kwam achter hem te staan en streek over zijn schouder en arm. Seth voelde nuchterheid naar boven komen toen ze het aggresieve gedeelte van alcohol weghaalde uit zijn bloed zonder het aan te raken. Hij kraakte zijn knokkels, "Jij kiest de drank," zei Seth grijnzend. Salia pakte wat geld, "alles op Gabe," zei Salia en hield een heel flink bedrag in haar hand en nam plaats bij iemand die evenveel inlegde en grijnde. Seth grijnsde even vals, "Flinke meid die mij wilt verslaan," zei Seth. Door Salia's krachten onttrok ze hem elk schadelijk effect in het bloed, elk pleziertje aan zuipen, behalve het gevoel van overwinnen en ook elke verleiding van teveel drank was verledentijd... daarom was dit zwendelarij, omdat hij door Salia niet verliezen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptyma sep 05, 2011 10:05 pm

"Ik ben Gabe Verdan, dat daar is sophia, mijn lady luck deze avond. "Jij kiest de drank," Zei Gabe grijnzend en de vrouw Sophia viel hem bij. "alles op Gabe," ze hielt een groot geldbedrag in haar hand en Dawn glimlachte. "Flinke meid die mij wilt verslaan," Nuchter haalde ze haar schouders op. "Vraag maar aan deze dronken lappen hier. Eerst dit en daarna..." De lach om haar mond werd breder terwijl ze rond keek naar de mannen die haar allemaal aanstaarde. Ze haalde opnieuw haar schouders op. "Ze willen me allemaal. Maar ik betwijfel of vandaag een van hun mij zal krijgen." Ze keek hem diep in zijn ogen aan en deed een knikje naar de fles die voor hem stond. "Dat ziet er goed uit. Tenminste beter dan dat normale bier. Het gaat je langzaam de keel uithangen." Ze glimlachte opnieuw en keek hem aan wachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptyma sep 05, 2011 10:16 pm

"Vraag maar aan deze dronken lappen hier. Eerst dit en daarna..." De lach om haar mond werd breder terwijl ze rond keek naar de mannen die haar allemaal aanstaarde. Ze haalde opnieuw haar schouders op. "Ze willen me allemaal. Maar ik betwijfel of vandaag een van hun mij zal krijgen." Ze keek hem diep in zijn ogen aan en deed een knikje naar de fles die voor hem stond. "Dat ziet er goed uit. Tenminste beter dan dat normale bier. Het gaat je langzaam de keel uithangen." Ze glimlachte opnieuw. "Interessant beroep heb je volgensmij....ieder zijn ding. Jij verkoopt, ik moord, zo weet je mijn beroep ook even. Alleen dit is mijn hobby. Blauwvuur, zelfgestookt, ooit een fles tequila leeg gedronken.... 1 shot hiervan staat er gelijk aan. Als die man daar neit zo snel had gedronken was hij ziek in plaats van aan het kotsen en ziek." zei Seth lachend. "Nina! Ben je hier in de buurt?" riep Seth door de taverne. Moora kwam binnen lopen met hetzelfde uiterlijk als Salia maar andere kleren en donkerde haren en had twee flessen die ze neerzette bij Seth. Er stonden in totaal twaalf glaasjes. Zes shots voor beide en dan nog een hele vles helemaal rechts. "eerst de shots op heeft en dan de fles. Degene die zonder kotsen haalt... is de winnaar." zei Seth. Alleen hij liet alles noge ven staan terwijl hij de fles open deed, een walm steeg eruit op die brandde in de keel. Toen maakte hij de fles bij dawn open. "Ze moeten luchten... anders smelt je keel weg..." grijnsde hij breed. Moora keek over Seth's schouder mee en Salia zat aan het tafeltje naast dat van Seth en keek mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 12:29 am

Interessant beroep heb je volgensmij....ieder zijn ding. Jij verkoopt, ik moord, zo weet je mijn beroep ook even. Alleen dit is mijn hobby. Blauwvuur, zelfgestookt, ooit een fles tequila leeg gedronken.... 1 shot hiervan staat er gelijk aan. Als die man daar neit zo snel had gedronken was hij ziek in plaats van aan het kotsen en ziek. Nina! Ben je hier in de buurt?" riep Gabe door de taverne. Een vrouw Nina waarschijnlijk kwam binnen lopen met hetzelfde uiterlijk als Sophia maar andere kleren en donkerde haren en had twee flessen die ze neerzette bij Seth. Er stonden in totaal twaalf glaasjes. Zes shots voor beide en dan nog een hele fles helemaal rechts. "eerst de shots op heeft en dan de fles. Degene die zonder kotsen haalt... is de winnaar." zei Gabe. Alleen hij liet alles nog even staan terwijl hij de fles open deed, een walm steeg eruit op en Dawn glimlachte. Toen maakte hij de fles bij Dawn open. "Ze moeten luchten... anders smelt je keel weg..." Dawn knikte even en glimlachte. "Een fles Tequila zeg je." Ze haalde haar schouders op. "Ik drink er twee van bij voor mijn ontbijt alleen al." Ze likte haar lippen af en keek hem smeulend aan. "Dit gaat interesant worden." Ze keek hem aan. "En ik kan het nou niet bepaald een beroep noemen... Eerder een.. Hobby." Haar ogen keken verleidend naar hem en daarna zuchtte ze even. "Vertel eens wat over jezelf Gabe, je komt hier niet vandaan, anders kon je me wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 12:39 am

"Een fles Tequila zeg je." Ze haalde haar schouders op. "Ik drink er twee van bij voor mijn ontbijt alleen al." Ze likte haar lippen af en keek hem smeulend aan. "Dit gaat interesant worden." Ze keek hem aan. "En ik kan het nou niet bepaald een beroep noemen... Eerder een.. Hobby." Haar ogen keken verleidend naar hem en daarna zuchtte ze even. "Vertel eens wat over jezelf Gabe, je komt hier niet vandaan, anders kon je me wel." zei Dawn. Seth grijnsde, "Soms is het beter om me niet te kennen dus als je dingen te weten kotm wat je niet wilt is het je eigenschuld. Ja, ik kom hier niet vandaan. Ik ben hier enkel voor plezier en om alle anderen losers hun geld af te troeven. Ik denk dat dit interessant word." zei Seth. "Dawn... ik heb meegemaakt dat sukkels hun leven verloren door snel te drinkenvan dit spul...... dus daarom gaat het om volhouden in plaats van snelheid." zei Seth. Hij had twee shots tegelijk in zijn mond gekieperd en pakte er nog twee. Die waren ook al snel verdwenen en de laatste twee van zijn glaasjes gingen er snel achteraan. Alsof het niet eens water was had hij het opgedronken en grijnsde. "En dan die sukkel die naar drie al zijn ingewanden eruit lag te kotsen...., In ieder geval Dawn, laat ik zeggen dat iemand hier interesse in jouw heeft... hoeveel?" vroeg Seth zachtjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 12:45 am

"Soms is het beter om me niet te kennen dus als je dingen te weten komt wat je niet wilt is het je eigenschuld. Ja, ik kom hier niet vandaan. Ik ben hier enkel voor plezier en om alle anderen losers hun geld af te troeven. Ik denk dat dit interessant word. Dawn... ik heb meegemaakt dat sukkels hun leven verloren door snel te drinken van dit spul...... dus daarom gaat het om volhouden in plaats van snelheid." zei Gabe. Hij had twee shots tegelijk in zijn mond gekieperd en pakte er nog twee. Die waren ook al snel verdwenen en de laatste twee van zijn glaasjes gingen er snel achteraan. "En dan die sukkel die naar drie al zijn ingewanden eruit lag te kotsen...., In ieder geval Dawn, laat ik zeggen dat iemand hier interesse in jouw heeft... hoeveel?" vroeg Seth zachtjes. Dawn glimlachte en pakte een van haar shot glaasjes. Ze gooide hem snel achterover en voelde een lichte branding in haar keel. Ze tuitte even met haar lippen en gooide de andere vijf er een voor een snel achterna. Daarna keek ze hem glimlachend aan. "Je bent een goede brouwer Gabe. Het is werkelijk heerlijk." Even inspecteerde ze hem van boven naar beneden. "Voor jou kan ik wel een vriendenprijsje maken." Zei ze grijnzend en tikte even met haar gelakte nagels op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 12:51 am

"Je bent een goede brouwer Gabe. Het is werkelijk heerlijk." Even inspecteerde ze hem van boven naar beneden. "Voor jou kan ik wel een vriendenprijsje maken." Zei ze grijnzend en tikte even met haar gelakte nagels op de tafel. Seth glimlachte even, "Ten eerste Dankje, ten tweede... ik ben niet geintresseerd, niks persoonlijks alleen mijn lusten zijn delicater dan de eerste de beste mooie vrouw. Ik vroeg het voor Nina." zei Seth. Moora stapte geirriteerd op hem af en Seth zuchtte, "Nina... je weet het, je weet dat ik gelijk heb.... en trouwens die kerel rechts acfhter je met het grijze haar gluurde naar je zo'n 3 minutenen geleden." zei Seth. Hij keek vanuit zijn ooghoek en zag Moora de man slaan die haar begluurde. Seth pakte de fles en nam een slok. Salia en Moora waren links en recht naast hem gaan staan en Seth glimlachte naar Dawn. "Het is niet wat het lijkt, ik ben enkel hun heer. Alleen Dawn..." begon Seth en toen fluisterde hij. "We drinken zometeen beide de flessen leeg, als jij een beetje laat staan en opgeeft... krijg je de helft van mijn winst plus nog een fles van mijn 'Blauwvuur' aangezien je het heerlijk vind." zei Seth zachtjes en fluisterend. Hij pakte de fles weer en dronk de helft leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 1:03 am

"Ten eerste Dankje, ten tweede... ik ben niet geintresseerd, niks persoonlijks alleen mijn lusten zijn delicater dan de eerste de beste mooie vrouw. Ik vroeg het voor Nina. Nina... je weet het, je weet dat ik gelijk heb.... en trouwens die kerel rechts achter je met het grijze haar gluurde naar je zo'n 3 minutenen geleden." zei Gabe. Hij keek vanuit zijn ooghoek en zag Nina de man slaan die haar begluurde. Gabe pakte de fles en nam een slok. Sophie en Nina waren links en recht naast hem gaan staan en Gabe glimlachte naar Dawn. "Het is niet wat het lijkt, ik ben enkel hun heer. Alleen Dawn... We drinken zometeen beide de flessen leeg, als jij een beetje laat staan en opgeeft... krijg je de helft van mijn winst plus nog een fles van mijn 'Blauwvuur' aangezien je het heerlijk vind." zei Gabe zachtjes en fluisterend. Hij pakte de fles weer en dronk de helft leeg. Dawn gromde pakte haar fles en dronk er met grote slokken uit. Daarna zette ze hem zo woest neer dat hij barste en de tafel onder de drank kwam. Kil keek ze hem aan. "Eerst wijs je mij af MIJ! Je weet niet wat je doet, MIJ afwijzen, een schande. En ten tweede, wil je mij omkopen!" Ze gromde en stond op. Haar hand ging naar haar zwaard. "Ik weet niet wie of wat jij bent maar nu ben je een indringer in mijn taverne." Ze greep haar zwaard en zette hem met een lenige beweging naast haar neer. "Excuses, vertreken of jezelf verwonden Gabe." De hele taverne was in actie gekomen. Alle ridders die nog een beetje konden lopen stonden op en zelfs een paar die nog heel helder waren liepen naar Dawn toe en gingen achter haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 1:13 am

"Eerst wijs je mij af MIJ! Je weet niet wat je doet, MIJ afwijzen, een schande. En ten tweede, wil je mij omkopen!" Ze gromde en stond op. Haar hand ging naar haar zwaard. "Ik weet niet wie of wat jij bent maar nu ben je een indringer in mijn taverne." Ze greep haar zwaard en zette hem met een lenige beweging naast haar neer. "Excuses, vertreken of jezelf verwonden Gabe." zei Dawn. Seth grijnsde, hief zijn arm. Wierp de ridders tegen de muur. Toen scheurde zijn huid open eveneens bij de tweeling naast hem. "ik ben Setherian Fel'dan. Tovenaars koning. Heer van de summons en ik ben volledig imuum voor alcohol. Het was geen omkopen. Ik wil enkel gewoon dat de schade word vergoed van wat er word gedronken. Want mijn drank kost meer dan wat ik hier heb gewonnen. Ik zag het als een kans om rustig wat te drinken en de mensen hier wat vernuft te geven." zei Seth kalm. Salia en Moora kwamen in actie en al snel waren de gevloerde ridders aan het staren naar de twee meesteressen van verleiding. "Kunnen we weer doorgaan emt drinken... of voel je je beledigt dat ik niet geintresseerd ben in je. Ik heb namelijk een vrouw waar ik van hou. Als je geen bezwaar hebt... mag je al het geld dat ik vandaag heb gewonnen hebben. Ik deed het toch voor de lol, dan drinken we nog wat zonder wapens en dan ben ik weg. Wat zeg je ervan Dawn, als je niet kan winnen, wil je dan wel gratis drinken? of wil je zó graag dat ik je betaal om met me te slapen," vroeg Seth licht sarcastisch maar vooral vragend. Salia en Moora hadden de ridders ... als het ware onoplettend gemaakt op de stiuatie en verwijderden hun geheugen van wat er zojuist was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 1:22 am

Gabe grijnsde, hief zijn arm. Wierp de ridders tegen de muur. Toen scheurde zijn huid open eveneens bij de tweeling naast hem. "ik ben Setherian Fel'dan. Tovenaars koning. Heer van de summons en ik ben volledig imuum voor alcohol. Het was geen omkopen. Ik wil enkel gewoon dat de schade word vergoed van wat er word gedronken. Want mijn drank kost meer dan wat ik hier heb gewonnen. Ik zag het als een kans om rustig wat te drinken en de mensen hier wat vernuft te geven." zei Seth kalm. De tweeling kwam in actie en al snel waren de gevloerde ridders aan het staren naar de twee. "Kunnen we weer doorgaan met drinken... of voel je je beledigt dat ik niet geïnteresseerd ben in je. Ik heb namelijk een vrouw waar ik van hou. Als je geen bezwaar hebt... mag je al het geld dat ik vandaag heb gewonnen hebben. Ik deed het toch voor de lol, dan drinken we nog wat zonder wapens en dan ben ik weg. Wat zeg je ervan Dawn, als je niet kan winnen, wil je dan wel gratis drinken? of wil je zó graag dat ik je betaal om met me te slapen," vroeg Seth licht sarcastisch maar er klonk vooral vragend door in zijn stem. Ze smeet haar zwaard weg in een van de hoeken en keek Setherian aan. Dawn ging toch maar grommend zitten en fluisterde geïrriteerd in zichzelf. "Waarom zijn de beste toch altijd gelukkig met een of andere vrouw. Wacht maar, hij komt nog wel. Als ze hem niet meer moet." Ze keek van onder haar wimpers hem aan en zuchtte. "Goed dan. Laten we dan maar drinken. Als vrienden dan maar he." Ze keek hem even aan en zuchtte. "Werkelijk jij bent de eerste man die mij afwijst. Zelfs vaders van kinderen hier willen mij nog. Hebben mij al eens gehad. Dit is vreemd. Maar misschien een goede verandering." Even keek ze hem met een normale glimlach aan en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 1:35 am

Dawn wierp haar zwaard weg en mompelde terwijl ze ging zitten, wat kon Seth niet horen alleen ze was tenminste kalm geworden. "Goed dan. Laten we dan maar drinken. Als vrienden dan maar he." Ze keek hem even aan en zuchtte. "Werkelijk jij bent de eerste man die mij afwijst. Zelfs vaders van kinderen hier willen mij nog. Hebben mij al eens gehad. Dit is vreemd. Maar misschien een goede verandering." Even keek ze hem met een normale glimlach aan en zuchtte. Seth grijnsde, "Ik ben meer dan een man. De duistere kant van de kracht heeft velen verleidingen. Ik ben getraind om grote verleidingen te weerstaan. Daarbij is mijn liefde oprecht voor diegene. Je ziet er schoon uit, alleen mijn liefde gaat dieper dan het lichaam. Setherian Fel'dan dat was mijn naam Dawn. Zeg maar Seth, dat daar zijn Salia en Moora. Meesteressen in verleiding en marteling. Ze dienen mij, ik heb de doden een tweede kans gegeven en ik word beloond met hun loyaliteit," zei Seth. Net op dat moment kwam Moora aanlopen, en ze keek Seth aan. "Heer... dit hebben we gevonden. Op de plaats van de aanweizing" zei Moora, haar staart was gewikkeld om een envelopje. Seth pakte het envelopje aan, keek op het zegel en knikte goedkeurend. "Dankje Moora, draai eens rond voor Dawn. Laat eens zien hoe mijn twee dienaressen eruit zien." zei Seth. Moora balanceerde zacht op haar voeten en draaide rond waardoor haar vleugels uitklapten, haar hoorns tevoorschijn kwamen uit het haar en haar staart die langs Seth's arm gleed. "Moora, Salia, dismiss." zei Seth. Moora boog en verdween samen met Salia in het niets. "Dawn, je bent mooi. Alleen ik ben niet zwak van geest zoals de meesten hier. Ik heb een vrouw die een kind van mij draagt. Zij is zowat alles voor me. Hoe groot de verleiding ook is, ik blijf trouw. In ieder geval. op verleiding, de val van de zwakkeren en het waarmee sterkeren profiteren!" zei Seth en hief zijn glas eventjes nadat hij ook voor Dawn had ingeschonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 2:00 am

"Ik ben meer dan een man. De duistere kant van de kracht heeft velen verleidingen. Ik ben getraind om grote verleidingen te weerstaan. Daarbij is mijn liefde oprecht voor diegene. Je ziet er schoon uit, alleen mijn liefde gaat dieper dan het lichaam. Setherian Fel'dan dat was mijn naam Dawn. Zeg maar Seth, dat daar zijn Salia en Moora. Meesteressen in verleiding en marteling. Ze dienen mij, ik heb de doden een tweede kans gegeven en ik word beloond met hun loyaliteit," zei Seth. Net op dat moment kwam Moora aanlopen, en ze keek Seth aan. "Heer... dit hebben we gevonden. Op de plaats van de aanwijzing" zei Moora, haar staart was gewikkeld om een envelopje. Seth pakte het envelopje aan, keek op het zegel en knikte goedkeurend. "Dankje Moora, draai eens rond voor Dawn. Laat eens zien hoe mijn twee dienaressen eruit zien." zei Seth. Moora balanceerde zacht op haar voeten en draaide rond waardoor vleugels uitklapten, hoorns tevoorschijn kwamen uit het haar en haar staart langs Seth's arm gleed. "Moora, Salia, dismiss." zei Seth. Moora boog en verdween samen met Salia in het niets. "Dawn, je bent mooi. Alleen ik ben niet zwak van geest zoals de meesten hier. Ik heb een vrouw die een kind van mij draagt. Zij is zowat alles voor me. Hoe groot de verleiding ook is, ik blijf trouw. In ieder geval. op verleiding, de val van de zwakkeren en het waarmee sterkeren profiteren!" zei Seth en hief zijn glas eventjes nadat hij ook voor Dawn had ingeschonken. Dawn hief haar glas ook en glimlachte. "Proost Seth." Daarna gooide ze het glas achterover en zette hem neer. Ze keek hem oprecht geïnteresseerd"Ik ken het gevoel hoe het voelt om eigenlijk een kind in de aanmaak te brengen zeer goed. Maar het andere gevoel niet... Hoe voelt het om verliefd te zijn Setherian Fel'dan?" Ze glimlachte naar hem en gleed met haar vinger over de rand van het shot glaasje. "Bovendien denk ik dat ik die Salia en Moora wel mag. Ze zijn.. Interesant." Dawn keek vriendelijk naar seth en zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 2:10 am

"Proost Seth." Daarna gooide ze het glas achterover en zette hem neer. Ze keek hem oprecht geïnteresseerd"Ik ken het gevoel hoe het voelt om eigenlijk een kind in de aanmaak te brengen zeer goed. Maar het andere gevoel niet... Hoe voelt het om verliefd te zijn Setherian Fel'dan?" Ze glimlachte naar hem en gleed met haar vinger over de rand van het shot glaasje. "Bovendien denk ik dat ik die Salia en Moora wel mag. Ze zijn.. Interesant." Dawn keek vriendelijk naar seth en zuchtte even. "Het gevoel van liefde word veel beschreven. Mijn gevoel is wanneer je oog in oog staat met iets, wat je niet kan krijgen met hoe je nu bent en waar je je best voor moet doen. Iets prachtigs en schoons. Ik heb me best voor haar gedaan en nu is ze de mijne en ik de hare. Trouwens Salia en Moora waren ooit net als jou, ze verkochten plezier aan mannen, ze zijn een tweeling, beide vermoord door hun 'eigenaar' in de dood zijn ze gegroeid tot wat ze nu zijn. Ik heb ze aan mij gebonden, ze leven van mijn energie. Ze zijn me dankbaar en geven hun loyaliteit. Ze zouden zonder pardon dat groepje ridders en jou erbij vermoord hebben als ze de kans hadden gekregen." zei Seth kalm. "Trouwens Dawn, ik meen het... noem me geen Setherian. Dat is enkel voor vijanden of hen die mij vervloeken. Daarbij ik moet toegeven, een verleiding ben je wel. Alleen ik ben onbereikbaar voor jou zolang ik mijn vrouwe heb. Je hebt nu tenmisnte meer geld verdient dan wanneer je met iemand had geslapen en hier," zei Seth en haalde een fles Blauwvuur tevoorschijn en zette het neer voor Dawn. Zelf nam hij de fles die er nog stond en goot het in een bierglas en dronk daaruit. Langzaam stopte hij zijn imumiteit voor alcohol en voelde hij het al een mini beetje werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 2:32 am

"Het gevoel van liefde word veel beschreven. Mijn gevoel is wanneer je oog in oog staat met iets, wat je niet kan krijgen met hoe je nu bent en waar je je best voor moet doen. Iets prachtigs en schoons. Ik heb me best voor haar gedaan en nu is ze de mijne en ik de hare. Trouwens Salia en Moora waren ooit net als jou, ze verkochten plezier aan mannen, ze zijn een tweeling, beide vermoord door hun 'eigenaar' in de dood zijn ze gegroeid tot wat ze nu zijn. Ik heb ze aan mij gebonden, ze leven van mijn energie. Ze zijn me dankbaar en geven hun loyaliteit. Ze zouden zonder pardon dat groepje ridders en jou erbij vermoord hebben als ze de kans hadden gekregen. Trouwens Dawn, ik meen het... noem me geen Setherian. Dat is enkel voor vijanden of hen die mij vervloeken. Daarbij ik moet toegeven, een verleiding ben je wel. Alleen ik ben onbereikbaar voor jou zolang ik mijn vrouwe heb. Je hebt nu tenmisnte meer geld verdient dan wanneer je met iemand had geslapen en hier," zei Seth en haalde een fles Blauwvuur tevoorschijn en zette het neer voor Dawn. Zelf nam hij de fles die er nog stond en goot het in een bierglas en dronk daaruit. Dawn keek lachend en opende de fles. "Ik denk dat ik het snap.. Al denk ik niet dat ik het ooit zou kunnen voelen. Ik hoop oprecht dat je gelukkig word. Dat je vrouw gelukkig is. Een kind is een wonder.. Sommige van de mannen hier zouden meer respect voor het leven van hun kinderen moeten hebben." Betekenis vol keek ze naar een paar mannen. "Ik zal nooit moeder kunnen worden, al zou ik het nog zo graag willen. Onvruchtbaar zijn is niet iets wat voor eeuwig een lolletje blijft. Al is het nu wel handig." Ze pakte de Fles en nam er drie grote sokken uit. Nu begon ze de alcohol wel echt te voelen en langzaam raakte ze aangeschoten. Iets wat ze niet vaak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 06, 2011 2:54 am

"Ik denk dat ik het snap.. Al denk ik niet dat ik het ooit zou kunnen voelen. Ik hoop oprecht dat je gelukkig word. Dat je vrouw gelukkig is. Een kind is een wonder.. Sommige van de mannen hier zouden meer respect voor het leven van hun kinderen moeten hebben." Betekenis vol keek ze naar een paar mannen. "Ik zal nooit moeder kunnen worden, al zou ik het nog zo graag willen. Onvruchtbaar zijn is niet iets wat voor eeuwig een lolletje blijft. Al is het nu wel handig." Ze pakte de Fles en nam er drie grote slokken uit. Seth zuchtte, "Jammer voor je.... mijn mentrix had hetzelfde.... ze was onvruchtbaar... alleen werd toch moeder. Ze kreeg mij, geadopteerd aangezien me ouders klootzakken waren." zei Seth en hij nam een slok. Hij keek naar Dawn en zweeg even, hij keek haar nog langer aan. "Mooie ogen, nog nooit die kleur blauw gezien. persoonlijk ben ik meer gesteld geraakt op rood maar dat komt door mijn summons," zei Seth kalm en dronk de laatste slokken. Hij glimlachte naar Dawn. "Je vond het niet vreemd dat ik een tovenaar ben, hoe dat zo? De meeste schrikken wel op... vooral van Seth 'de bruut' de enge morodenaar." zei Seth sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Deputy
Dawn


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 8:54 am

"Jammer voor je.... mijn mentrix had hetzelfde.... ze was onvruchtbaar... alleen werd toch moeder. Ze kreeg mij, geadopteerd aangezien me ouders klootzakken waren. Mooie ogen, nog nooit die kleur blauw gezien. persoonlijk ben ik meer gesteld geraakt op rood maar dat komt door mijn summons," zei Seth kalm en dronk de laatste slokken. Hij glimlachte naar Dawn. "Je vond het niet vreemd dat ik een tovenaar ben, hoe dat zo? De meeste schrikken wel op... vooral van Seth 'de bruut' de enge moordenaar." zei Seth sarcastisch en Dawn lachte hardop. "Als je wil mag je ze wel rood maken hoor." Ze knipoogde naar hem en grijnsde breed terwijl ze de rest van de fles in een paar sloken opdronk. "Maar adopteren is inderdaad nog een keuze." Ze draaide de fles om maar er kwam geen druppel meer uit. Geïrriteerd zette ze hem neer en keek Seth aan. "Eerst maar de ware vinden denk ik.." Ze klonk teleurgesteld maar op haar gezicht was een brede grijns te zien. Ze begon nu echt dronken te worden.

(Color them xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:01 am

"Als je wil mag je ze wel rood maken hoor." Dawn knipoogde naar hem en grijnsde breed terwijl ze de rest van de fles in een paar sloken opdronk. "Maar adopteren is inderdaad nog een keuze." Ze draaide de fles om maar er kwam geen druppel meer uit. Geïrriteerd zette ze hem neer en keek Seth aan. "Eerst maar de ware vinden denk ik.." zei ze met een grijns. Seth pakte een fles blauwvuur en hield zijn adem in terwijl hij uit de fles begon te drinken. Het brandde in zijn keel en het voelde alsof zijn ingewanden naar boven kwamen. Hij hield het gevoel tegen met magie en ging rustig door. Hij keek Dawn even aan, "Ze zijn rood," grijnsde Seth. Hij had in een fractie van een seconde Dawn's ogen verkleurd net als toen met Nature's hele lichaam. Hij legde zijn hand op zijn arm en legde zijn kin daarna tegne het tafelblad. "Overal... is het saai, de enige vreugde.. blijft zwendel en het moorden... alleen zelfs moorden neemt men mij af," gromde hij zacht. Seth keek beduusd op en toen om zich heen. Hij zag niemand en leunde toen voorover. "Om eerlijk te zijn herken ik Salia en Moora enkel door het harnas.... en de boezem." zei Seth dronken en tekende in de tafel met een zwarte dolk. Hij tekende vier cirkels. "Moora,.... Salia..." zei hij terwijl hij naar de cirkels wees. 2 per naam.

-XD SORRY MOEST GEW.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Deputy
Dawn


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:07 am

Seth pakte een fles blauwvuur en hield zijn adem in terwijl hij uit de fles begon te drinken. Hij keek Dawn even aan, "Ze zijn rood," grijnsde Seth. En Dawn keek even glimlachend in de weerspiegeling van het donkere glas van de fles. De bloedrode ogen staarde haar spiegelbeeld aan en Dawn glimlachte. "Overal... is het saai, de enige vreugde.. blijft zwendel en het moorden..." Dawn glimlachte. "Halleluja broeder"Fluisterde ze terwijl Seth verder sprak. "Alleen zelfs moorden neemt men mij af. Om eerlijk te zijn herken ik Salia en Moora enkel door het harnas.... en de boezem." zei Seth dronken en tekende in de tafel met een zwarte dolk. Hij tekende vier cirkels. "Moora,.... Salia..." zei hij terwijl hij naar de cirkels wees. 2 per naam. Dawn grijnsde breed en schudde lachend haar hoofd. "Je bent dronken Sethy." Riep ze lachend uit terwijl ze nog een fles aan haar mond zette en opnieuw begon te drinken. In grote teugen dronk ze de brandende vloeistof naar binnen. Ze kon goed tegen drank maar op dit moment werd het wel erg. "Lang leven dronken zijn!" Riep ze lachend uit en schudde haar haar uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:19 am

"Je bent dronken Sethy." Riep ze lachend uit terwijl ze nog een fles aan haar mond zette en opnieuw begon te drinken. In grote teugen dronk ze de brandende vloeistof naar binnen. Ze kon goed tegen drank maar op dit moment werd het wel erg. "Lang leven dronken zijn!" Riep ze lachend uit en schudde haar haar uit haar gezicht. Seth grijnsde en prooste terwijl hij meer door zijn keel goot. "Al ben ik stomdronken... al zuip ik me wezenloos. Mocht ik dichtbij de dood sterven, dan komen die engels van een Salia en Moora me wel tegenhouden." zei Seth en pakte weer een fles maar toen werd zijn hand tegen gehouden. Een hand had zijn pols gegrepen met een zachte en stevige aanraking. "Inderdaad... dus stop," snoof Salia. Seth grijnsde, "Zei ik het niet! Kijk maar naar de tafel en dan daar....... Salia.... laat zien, alsjeblieft... voor mij?' vroeg Seth met een dronken zielig gezichtje. Salia begon te blozen wat zelfs voor haar gigantisch erg was en begon te stotteren. "N-n-niet met... I-i-k ben hier de enige.... m-m-maar..." begon ze en werd rood. Seth bleef haar aankijken en toen werd ze volledig rood en bracht haar handen naar het harnas en haalde het los, het kletterde op de grond. Daaronder droeg ze eenzelfde lapstof om te beschermen tegen het ijzer. "Meer neit." snoof ze zacht... "niet met haar erbij.." zei ze inmens zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Deputy
Dawn


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:42 am

"Al ben ik stomdronken... al zuip ik me wezenloos. Mocht ik dichtbij de dood sterven, dan komen die engels van een Salia en Moora me wel tegenhouden." zei Seth en pakte weer een fles maar toen werd zijn hand tegen gehouden. Een hand had zijn pols gegrepen met een zachte en stevige aanraking. "Inderdaad... dus stop," snoof Salia. Seth grijnsde, "Zei ik het niet! Kijk maar naar de tafel en dan daar....... Salia.... laat zien, alsjeblieft... voor mij?' vroeg Seth met een dronken zielig gezichtje. Salia begon te blozen en begon te stotteren. "N-n-niet met... I-i-k ben hier de enige.... m-m-maar..." begon ze en werd rood. Seth bleef haar aankijken en toen werd ze volledig rood en bracht haar handen naar het harnas en haalde het los, het kletterde op de grond. Daaronder droeg ze eenzelfde lapstof om te beschermen tegen het ijzer. "Meer neit." snoof ze zacht... "niet met haar erbij.." zei ze inmens zacht maar Dawn ving het op en grijnste. Ze legde haar handen voor haar ogen en sprak ol een kinderlijke toon. "Ik ben er niet." daarna opende ze haar vingers zodat ze tussen de kiertjes naar Salia kon kijken. "Tenzij je wil dat ik meehelp natuurlijk." De grijns op haar gezicht bleef hangen terwijl ze van Seth naar Salia ging met haar ogen. "Als iedereen het wil natuurlijk." Opperde ze stomdronken met haar hand nog voor haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:48 am

"Ik ben er niet." daarna opende ze haar vingers zodat ze tussen de kiertjes naar Salia kon kijken. "Tenzij je wil dat ik meehelp natuurlijk." De grijns op haar gezicht bleef hangen terwijl ze van Seth naar Salia ging met haar ogen. "Als iedereen het wil natuurlijk." had Dawn gezegd. Seth had gelachen en geklapt, Salia snoof en plaatste haar handen op het stuk stof en trok het naar beneden. "Nu is de sterveling aan de beurt," Zei Salia die zwaar beledigt was door Dawn's opmerking. "Jij bent..." zei Salia. Seth was even geschokt doordat Salia het echt had gedaan en draaide zijn hoofd lichtjes weg..... alleen zo nu en dan als hij keek of ze ze had afgedekt werd hij weer afgeschrokken en keek weer weg. Nu keek hij naar Dawn en zei stomdronken, "Ze heeft een punt weet je," lachte Seth. Hij begon dronken half te zingen, "Daar mag je alleen maar naar kijken, maar aankomen niet. Daar mag je alleen maar naar kijken, maar aankomen niet!" zat hij te lachen en te zingen. Hij had het liedje zich herrinnerd van een keer in een bar. Hij grijnsde en keek naar Dawn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Deputy
Dawn


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: 25 years...
Rang: Deputy
Partner: Silently our love has grown. Be there for me my little secret love Hunter

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 9:58 am

Seth had gelachen en geklapt, Salia snoof en plaatste haar handen op het stuk stof en trok het naar beneden. "Nu is de sterveling aan de beurt. Jij bent..." zei Salia. Seth keek Dawn aan en zei stomdronken, "Ze heeft een punt weet je," lachte Seth. Hij begon dronken half te zingen, "Daar mag je alleen maar naar kijken, maar aankomen niet. Daar mag je alleen maar naar kijken, maar aankomen niet!" zat hij te lachen en te zingen. Hij had het liedje zich herrinnerd van een keer in een bar. Hij grijnsde en keek naar Dawn. Ze gromde licht en stons op. "Altijd weer het zelfde liedje." Waarna ze naar het jurkje keek en zuchtte. "Klote ding." Schold ze in zichzelf en rukte ruw de stof van haar af tot ze enkel in een kort hempje en onderbroek stond. Ze keek Salia aan en grijnste. " Is het summontje nu blij?" Vroeg ze licht honend maar met een grijns op haar gezicht. "Zo, nu we toch allemaal bezog zijn. Heb je het niet veelste warm Seth?" Grijnzend keek ze naar zijn kleding en staarde daarna diep in zijn ogen. "Kom op dronken King zoals Salia al zei, ik heb nou niet echt de eeuwigheid nietwaar." Ze grijnste breed en bleef afwachtend kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian
King
Setherian


Aantal berichten : 684

Karakter
Leeftijd: 29
Rang: wizardking
Partner: Mimi... that bloodyvampelf stole my heart

Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Emptydi sep 13, 2011 10:09 am

seth keek dawn aan en zuchtte hij trok zijn shirt uit en liet zijn gespierde bovenlichaam met de vele littekens zien. Salia keek naar Dawn "ik snap dat ze niet durft ze word betaald om haar shirt aan te houden" zei salia vals. seth zuchtte nog even terwijl hij zijn mantel losmaakte en zei toen "jullie zijn volwassen maar zo kinderachtig" salia begon te lachen en omhelsde seth. "wees dan een man en omhels me terug" hoonde salia naar seth die wegsprong toen hij haar armen voelde. gelijk begon ze hard te lachen. "in ieder geval. jij bent dawn" zei salia grijnzend van plezier. Ze genoot van elk gevoel van vernedering zou Dawn weigeren dan was ze het niet eens waard haar beroep uit te voeren en dat was al het laagste van het laagste. Salia grijnsde en duwde haar borstkas waardoor ook een ander lichaams deel naar voren en snoof, "Mmmm.. de geur van schaamte." lachte ze. In een dronken reflex moest Seth lachen en porde Salia met zijn elleboog... alleen op de verkeerde plek. Toen Seth het door had grijnsde ze, "Ik vertel het Mimi hoor... tenzij...." begon Salia. Seth snoof, "al ben ik nog zo dronken ..... ik kan een mier raken van een paar meter afstand. Unholy smi-" begon Seth. "Ik houd mijn mond!" riep Salia geschrokken en toen keek ze Seth even aan en grijnsde vlak daarna wweer naar Dawn. "Kom op Prinsesje, of ben je bang je kleertjes vuil te maken." zei Salia en haar staart streek langs Dawn's wang, nek en toen haar schouder om te pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk of love..... and much booze. : 3   Drunk of love..... and much booze. : 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drunk of love..... and much booze. : 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» love in the air?
» Your love is my love
» Love is magical isn't it?
» why did I came here, O I know, I'm in love with a wizard
» a love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Ridder Territorium :: De Stad-
Ga naar: