Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 My life coud'nt be better than this.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 7:44 am

Puck zat met zijn rug tegen zijn tas aan, hij knabbelde op een broodje. Hij genoot van de mistige ochtend en de zon die dadelijk zou opkomen. Hij hield van het leven en het leven hield van hem. Hij slikte het laatste brood weg en zocht in zijn tas naar zijn fles water. Hij klokte wat naar binnen en keek of hij zich even kon wassen met wat dauwdruppels. Hij fladderde naar een grote uitstekende rotspunt en zag de zee, alle glorie van het water lag in een laag ochtendmist. De vogels zwegen nog. Toen hij zijn handen afveegde aan zijn broek hoorde hij voetstapjes in het natte gras. Hij draaide zich om en keek wie hij voor zich had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 11:38 am

Angel rook ed ochtent geur van de dach en zag hoe de dauw druppels nog overal zat en pakte er ene in haar hand. Ze kek er in en zag haar zelf tot de dauwdruppel barste en plop zei. Angel zuchten en vloog verder het bos in naar ene rivierten naja water lasje om hara handen schoon te maken en en ed rest tot dat ze opeens iemand zag. Angel keke rustig naar hem. "Zo wie ben jij" Zei ze met een mooie stem die ed lucht vloeiend naar zijn oren lied vliegen. Angel stapte toen ruztig over het grasveld en hoord erustig ed dauw druppels spatten.


(kote post gene inspi T-T)
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 6:27 pm

Toen hij zijn handen afveegde aan zijn broek hoorde hij voetstapjes in het natte gras. Hij draaide zich om en keek wie hij voor zich had. Het was een meisje. "Zo wie ben jij" Zei ze met een mooie stem die ed lucht vloeiend naar zijn oren lied vliegen. Puck voelde een soort wenteling in zijn oren. 'Ik heet Puck, ik woon aan de rand van het dorp. Leuk je te ontmoeten, wat is jou naam meisje?' vroeg hij, terwijl hij tegenover haar kwam staan.

(kort, shame on me D:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 8:32 pm

Puck voelde een soort wenteling in zijn oren. 'Ik heet Puck, ik woon aan de rand van het dorp. Leuk je te ontmoeten, wat is jou naam meisje?' vroeg hij, terwijl hij tegenover haar kwam staan. Angel keke nog seets naar de fee die ze tegen was gekomen en glimlachde. "Ik ben Angel Aphrodite." Zei angel rustig en keke hem aan. "Leuk om je te ontmoeten Puk." Zei ze met ene glimlach en pakte toen een viool en keke puck aan. "Kun je muziek spelen?" Zei Angel terwijl ze haar viool klaar zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 8:36 pm

"Ik ben Angel Aphrodite." Zei angel rustig en keke hem aan. "Leuk om je te ontmoeten Puk." Zei ze met ene glimlach en pakte toen een viool en keke puck aan. "Kun je muziek spelen?" Zei Angel terwijl ze haar viool klaar zette. Puck glimlachte, hij pakte een fluit uit zijn tas en zette die als antwoord aan zijn lippen. 'Duetten, ben ik goed in.' zei hij grijnzend. Een heldere toon klonk uit de fluit, een zoals vogels het deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 8:47 pm

Puck glimlachte, hij pakte een fluit uit zijn tas en zette die als antwoord aan zijn lippen. 'Duetten, ben ik goed in.' zei hij grijnzend. Een heldere toon klonk uit de fluit, een zoals vogels het deden. angel knikte en begon ana de viool waar ze voorsichtig op speelde en de klanken doro de lucht lied gaan. Angel keke naar Puck en glimlachde lieftalig naar hem en keek toen de lucht in terwijl de zon de ochtend dauw lied verdwijnen netzoals de sneeuw voor de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 9:04 pm

angel knikte en begon ana de viool waar ze voorsichtig op speelde en de klanken doro de lucht lied gaan. Angel keke naar Puck en glimlachde lieftalig naar hem en keek toen de lucht in terwijl de zon de ochtend dauw lied verdwijnen netzoals de sneeuw voor de zon. Puck en Angel speelde en lieten de zon nog helderder worden. De vogels werden langzaam wakker en het getjirp zwol aan. Uiteindelijk overstemde het hun muziek en Puck liet zijn fluit zakken. Hij keek naar Angel, ze was mooi en ze straalde iets vastberaden uit. 'Je speelt mooi.' zei hij na een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 9:28 pm

Puck en Angel speelde en lieten de zon nog helderder worden. De vogels werden langzaam wakker en het getjirp zwol aan. Uiteindelijk overstemde het hun muziek en Puck liet zijn fluit zakken. Hij keek naar Angel, ze was mooi en ze straalde iets vastberaden uit. 'Je speelt mooi.' zei hij na een tijdje.Angel zag hoe Puck zijn fluit lied zakken en stope met spelen en keek hem an. "Jij speelt veel mooier dan elke fee hier op het terein die ik ooit gehoord hebt." Zei angel zachtjes tegen hem en keke hem ana met stralende ogen dat door de zon kwam en zag toen hoe de vogels vlogen over het terien. Maar Angels gezicht ging were terug naar Puck met zijn prachtige ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 9:39 pm

Angel zag hoe Puck zijn fluit lied zakken en stope met spelen en keek hem an. "Jij speelt veel mooier dan elke fee hier op het terein die ik ooit gehoord hebt." Zei angel zachtjes tegen hem en keke hem ana met stralende ogen dat door de zon kwam en zag toen hoe de vogels vlogen over het terien. Angels ogen dwaalde weer af naar de zijne. Hij had nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht, maar die gedachten vloeide weg toen hij in haar heldere ogen keek. Alles was een groot waas, alleen zij bestond. Hij wilde zo lang mogelijk naar haar kijken, de tijd leek stil te staan en het licht van de zon verbleekte in haar licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 9:42 pm

Hij had nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht, maar die gedachten vloeide weg toen hij in haar heldere ogen keek. Alles was een groot waas, alleen zij bestond. Hij wilde zo lang mogelijk naar haar kijken, de tijd leek stil te staan en het licht van de zon verbleekte in haar licht. Angel had nooit gedacht van zon klein en zeggen liefde bestata niet en alleen maar bij Denaii zijn al vriend. Puck had wat specials wat z kon voelen hij was anders dan iedereen en Angel kon hem niet zien als vriend. angel makate een stap dichter bij hem in den buurt en keek stralend naar hem. In een droom die nooit leek over te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 9:57 pm

Angel kon hem niet zien als vriend. angel makate een stap dichter bij hem in den buurt en keek stralend naar hem. In een droom die nooit leek over te gaan. Ook Puck deed nu een stap naar voren. Hij nam haar smalle gezichtje tussen zijn handen en drukte zachtjes een kus op haar lippen. Angel was zijn leven, het gekwetter van de vogels hoorde hij niet, aleen als een vaag waas. Het was ver weg en niemand kon dit moment voorbij laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 10:06 pm

Ook Puck deed nu een stap naar voren. Hij nam haar smalle gezichtje tussen zijn handen en drukte zachtjes een kus op haar lippen. Angel was zijn leven, het gekwetter van de vogels hoorde hij niet, aleen als een vaag waas. Het was ver weg en niemand kon dit moment voorbij laten gaan.angel legde langzama haar handen in zijn nek en lied het moment aan komen en voelde hoe de kus op haar lippen gedrukt werd en gin automatisch op haar tenen staan omdat ze zo lein was. Angel lied haar ogen dicht valleen en voeldde de warmte wat in haar lichaam stroomde en voelde zijn gezicht op de hare. Even lied ze los en keke hem aan. en glimlachde. "Puck ik hou van je." Zei ze zachtjes en viel in zijn armen die warm aan voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyzo okt 23, 2011 10:16 pm

angel legde langzama haar handen in zijn nek en lied het moment aan komen en voelde hoe de kus op haar lippen gedrukt werd en gin automatisch op haar tenen staan omdat ze zo lein was. Angel lied haar ogen dicht valleen en voeldde de warmte wat in haar lichaam stroomde en voelde zijn gezicht op de hare. Even lied ze los en keke hem aan. en glimlachde. "Puck ik hou van je." Zei ze zachtjes en viel in zijn armen die warm aan voelde. Puck voelde de warmte door haar lichaam. 'Ik hou ook van jou Angel, dit heb ik nog nooit gevoeld.' Hij hield haar stevig vast en wist dat het nu moest komen. 'Ooit had ik een vriendin, we waren vanaf jongs af aan bevriend en speelde altijd samen. Nou je begrijpt van het een kwam het ander, we waren al zestien toen ik haar een aanzoek deed. Maar op een nacht... bij nieuwe maan... we zaten onder een grote boom en we hoorde hem niet aankomen...... hij lachte toen zij gilde en ik tevergeefs dingen riep. Geen druppel liet hij over van haar, zijn verdiende loon dat hij in steen veranderde.....' Puck kuchte en keek weer naar Angels heldere ogen. 'Haar naam was Ella, ze was zoals jij, vastberaden, lief en open. De vampier die haar beet heette Gorgolos, hij had al meer van dat soort sterfgevallen op zijn geweten. Dit keer liet hij zich gaan en dat betekende ook zijn einde.' Hij haalde zijn hand door haar haar en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 5:31 am

Puck voelde de warmte door haar lichaam. 'Ik hou ook van jou Angel, dit heb ik nog nooit gevoeld.' Hij hield haar stevig vast en wist dat het nu moest komen. 'Ooit had ik een vriendin, we waren vanaf jongs af aan bevriend en speelde altijd samen. Nou je begrijpt van het een kwam het ander, we waren al zestien toen ik haar een aanzoek deed. Maar op een nacht... bij nieuwe maan... we zaten onder een grote boom en we hoorde hem niet aankomen...... hij lachte toen zij gilde en ik tevergeefs dingen riep. Geen druppel liet hij over van haar, zijn verdiende loon dat hij in steen veranderde.....' Puck kuchte en keek weer naar Angels heldere ogen. 'Haar naam was Ella, ze was zoals jij, vastberaden, lief en open. De vampier die haar beet heette Gorgolos, hij had al meer van dat soort sterfgevallen op zijn geweten. Dit keer liet hij zich gaan en dat betekende ook zijn einde.' Hij haalde zijn hand door haar haar en sloot zijn ogen.Angel kek hem met grote ogen eerst aan maar ied ze toen weer half dicht vallen en kruipte tegen hem aan. "Wat erg dat het ej gebeurd is een vmpier paar dagen gelden wou me ook al leegzuigen maar me magie was sterker dan zijn wil." Angl keke naar boven nara zijn gezicht terwijl ze ana hem vast geklemt zat. "Ik beloof je eht dat er nooit iets zou gebeuren dat ons uit elkaar haald." Angel ging toen voorzichtig naar zijn gezicht en lied haar lippen op de zijne vallen en deel rustig haar ogen dicht terwijl ze haar armen in zijn nek sloeg en genoot van eht moment bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 6:47 am

Angel kek hem met grote ogen eerst aan maar ied ze toen weer half dicht vallen en kruipte tegen hem aan. "Wat erg dat het ej gebeurd is een vmpier paar dagen gelden wou me ook al leegzuigen maar me magie was sterker dan zijn wil." Angl keke naar boven nara zijn gezicht terwijl ze ana hem vast geklemt zat. "Ik beloof je eht dat er nooit iets zou gebeuren dat ons uit elkaar haald." Angel ging toen voorzichtig naar zijn gezicht en lied haar lippen op de zijne vallen en deel rustig haar ogen dicht terwijl ze haar armen in zijn nek sloeg en genoot van eht moment bij hem. Puck dacht weer aan Ella's gezicht, vrolijk en vastberaden. 'Ik laat jou dat nooit overkomen, trouwens,ik hoorde inderdaad dat je het aan de stok hebt gehad met een vrouw, zo te horen heb je haar even een lesje geleerd.' Hij lachte. 'Maar er waren twee andere bij, ik weet de naam van de healer, Enya zij heeft het me vertelt,, maar wie was dat andere meisje?' Hij begon haar over haar lange haar te strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 10:32 am

Puck dacht weer aan Ella's gezicht, vrolijk en vastberaden. 'Ik laat jou dat nooit overkomen, trouwens,ik hoorde inderdaad dat je het aan de stok hebt gehad met een vrouw, zo te horen heb je haar even een lesje geleerd.' Hij lachte. 'Maar er waren twee andere bij, ik weet de naam van de healer, Enya zij heeft het me vertelt,, maar wie was dat andere meisje?' Hij begon haar over haar lange haar te strelen. Angel keek hem ana en voelde hoe hij over haar haar strijkte. "Enya was de anderen ik kwam er laten bij en die vampier had het toen meteen als op me bloed." Zei angel en keke even nar onderen en toen weer omhoog. "Ik wil dat het ej nooit overkomt. Ik zou em te pletter schieten als jou iets overkomt." Angel pakte hem toen steviger vast om dat moment en begroef haar gezicht in zijn borst kast en lied langzama een traane van hara wang lopen die op hem kwam en weg glinsterde in het zonlicht. "Ik ben bang dat ze terug komt omdat ze em nu geroken heeft Puck." Angel keke toen were naar hem en veegde haar wng af maar ging toen toch weer tegen zijn borstkast ana liggen om haar gezicht te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 6:22 pm

Angel keek hem ana en voelde hoe hij over haar haar strijkte. "Enya was de anderen ik kwam er laten bij en die vampier had het toen meteen als op me bloed." Zei angel en keke even nar onderen en toen weer omhoog. "Ik wil dat het ej nooit overkomt. Ik zou em te pletter schieten als jou iets overkomt." Angel pakte hem toen steviger vast om dat moment en begroef haar gezicht in zijn borst kast en lied langzama een traane van hara wang lopen die op hem kwam en weg glinsterde in het zonlicht, Puck streek haar over haar rug. "Ik ben bang dat ze terug komt omdat ze em nu geroken heeft Puck." Angel keke toen were naar hem en veegde haar wng af maar ging toen toch weer tegen zijn borstkast ana liggen om haar gezicht te verbergen. Puck pakte haar wat steviger vast. 'Ssssssht, stil maar, we zijn nu bij elkaar en niemand kan ons deren. Wie het een van ons lastig maakt, krijgt met de ander aan de stok.' Angels rug schokte, Puck legde zijn hoofd op de hare, hij hield met zijn ene hand haar rug vast en met de andere streek hij over haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 6:33 pm

Puck pakte haar wat steviger vast. 'Ssssssht, stil maar, we zijn nu bij elkaar en niemand kan ons deren. Wie het een van ons lastig maakt, krijgt met de ander aan de stok.' Angels rug schokte, Puck legde zijn hoofd op de hare, hij hield met zijn ene hand haar rug vast en met de andere streek hij over haar haar. angel keke naar puck door zijn lieve woorden en gaf een kus op zijn wang en strijkte gerust met ene hand door zijn haar heen. "Puck das super lief van, je hebt gelijk als iemand je wat aan wilt doen zultie met mij te maken en ook andersom." Angels ogen begonnen te gloeien terwijl ze dt zei en werden gerust weer normaal toen ze haar hoofd were op zijn borst legde. Ze wou dat dit vooraltijd kon blijven vooraltijd in zijn armen en niemand die hun ooit uit elkaar wou schoppen. Angel keek gerust naar Puck en gaf ene sprankelijk glimlach en zei zachtjes. "Puck ik hou echt heel veel van je er is niemand anders zo special als jou." Terwijl Angel dat zei nam ze puck steviger in ed armen maar lied hem niet stikken. Angel legde gerust haar hoofd op ed zijne en koesterde het moment die ze hadden hier in de ochtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck
King
Puck


Aantal berichten : 30

Karakter
Leeftijd: 24
Rang: The king of fairy's
Partner: Angel, stay with me forever and no one will harm us.

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptyma okt 24, 2011 7:01 pm

angel keke naar puck door zijn lieve woorden en gaf een kus op zijn wang en strijkte gerust met ene hand door zijn haar heen. "Puck das super lief van, je hebt gelijk als iemand je wat aan wilt doen zultie met mij te maken en ook andersom." Angels ogen begonnen te gloeien terwijl ze dt zei en werden gerust weer normaal toen ze haar hoofd were op zijn borst legde. Ze wou dat dit vooraltijd kon blijven vooraltijd in zijn armen en niemand die hun ooit uit elkaar wou schoppen. Angel keek gerust naar Puck en gaf ene sprankelijk glimlach en zei zachtjes. "Puck ik hou echt heel veel van je er is niemand anders zo special als jou." Terwijl Angel dat zei nam ze puck steviger in ed armen maar lied hem niet stikken. Angel legde gerust haar hoofd op ed zijne en koesterde het moment die ze hadden hier in de ochtend. Puck gaf haar een kus en keek haar diep in de ogen. 'Jij bent de mijne, ik hou alleen van jou en geen enkele vrouw kan daar tussen komen. Ik leef niet als jij er niet meer bent.' Puck had zich niet meer zo gelukkig gevoeld sinds Ella. Het enige probleem was datgene wat tussen hen in kon staan. 'Weet je, ik ben aangesteld als de king, ik zal mijn grootste best doen om te voorkomen dat het tussen ons in komt staan. Het lijkt me zwaar maar dan heb ik jou nog, ik accepteer het maar ik zorg er voor dat het niet tussen ons in komt te staan!' zei hij vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel
Deputy
Angel


Aantal berichten : 63

Karakter
Leeftijd: 17
Rang: Deputy
Partner: Puck, you just bring the sunlight to the earth the snow go away as a magical miracle

My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Emptydo okt 27, 2011 9:25 am

Puck gaf haar een kus en keek haar diep in de ogen. 'Jij bent de mijne, ik hou alleen van jou en geen enkele vrouw kan daar tussen komen. Ik leef niet als jij er niet meer bent.' Puck had zich niet meer zo gelukkig gevoeld sinds Ella. Het enige probleem was datgene wat tussen hen in kon staan. 'Weet je, ik ben aangesteld als de king, ik zal mijn grootste best doen om te voorkomen dat het tussen ons in komt staan. Het lijkt me zwaar maar dan heb ik jou nog, ik accepteer het maar ik zorg er voor dat het niet tussen ons in komt te staan!' zei hij vastberaden. Angel keke hem aan en gaf een kus op zijn slaap. "Ik ben nu een deputy van die kleine beschermtje naar dit en ik zorg dat dat ook niet tussen os in komt we horen bij elkaar. Twee mensen een ziel." Zei Angel tegn hem heelerg vol vastberaden en pke toen zijn handen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





My life coud'nt be better than this. Empty
BerichtOnderwerp: Re: My life coud'nt be better than this.   My life coud'nt be better than this. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My life coud'nt be better than this.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new life?
» A new life?
» the little life of Brenna
» An unexpected new life
» a new life...and I accept it

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Feeën Territorium :: De Heide-
Ga naar: