Fantasy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Find yourself back in this land, far from the sorrow-full world of the Humans. Live as you please and fight for everything you own, together we will rule this world!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceremonie ala Vampiers

Ga naar beneden 
+5
Alice
Hanyo
Kynia
Loira
Vyndi
9 plaatsers
AuteurBericht
Vyndi
Queen
Vyndi


Aantal berichten : 175

Karakter
Leeftijd: on the outside 17, Inner side 63
Rang: Queen of the dead
Partner: Joey, You have my heart

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 4:54 am






Vyndi zuchtte even. De gathering was gisteren en het gevaar zou zeker beginnen met drijgen. Ze hadden nieuwe beschermers nodig en heel snel. "Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" Riep ze uit en wachtte even geïriteerd. Toen idereen er was zuchtte ze en keek hen allen aan. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Het gejuig overstemde het plein even en toem het weer afzwakte ademde ze even diep. "Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Met die woorden hielt ze zich opnieuw even in en liet iedereen hen feliciteren. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Jonathan, jou geef ik de leidin over Brooke, pas op haar, ik neem aan dat je niet dezelfde fout zal maken met haar als er met je vorige leerling gebeurde. Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren. Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Even stopte ze en liet iedereen elkaar feliciteren. "Morgen bij dagraad zal onze training starten Loira! Voor de rest, Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerligen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beeindigd!" Riep ze uit en draaide zich om om zich in de schaduwen van het kamp te kunnen verbergen om haar plannen te kunnen uitwerken met Twan en het eliteteam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Loira

Loira


Aantal berichten : 41

Karakter
Leeftijd: Outside 15, but inner Im older...
Rang: apprentice
Partner: when I see you...Oh..never mind..

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 5:30 am

Loira slikte even en krabde even op haar nek, waar twee miniskule tandafdrukjes stonden. Tussen deze mensen voelde ze zich volkomen genegeerd, maar ze waren allemaal hetzelfde als haar, Vampier, maar met een andere afkomst. Weer slikte ze, en ze zag Vyndi staan. Iets zelfverzekerde rechtte ze haar rug, Vyndi begon te spreken. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Het gejuig overstemde het plein even eb Loira vroeg zich even af waar men om juichtte. "Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Met die woorden hielt Vyndi even op en liet iedereen hen feliciteren. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren.'' Loira stapte voorzichtig naar voren en keek naar Vyndi terwijl ze voelde dat alle ogen op haar gericht waren. ''Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Even stopte ze en liet iedereen elkaar feliciteren. "Morgen bij dagraad zal onze training starten Loira! Voor de rest, Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerligen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beeindigd!" Riep ze uit en draaide zich om om zich in de schaduwen van het kamp te kunnen verbergen. Ze slikte even en keek rond, geen idee wie ze hier zou kennen, ze wis niet eens wie wie nou was. Ze draaide zich maar om en verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 5:57 am

"Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" hoorde Kynia Vyndi roepen en ze zuchtte. Het was de laatste tijd een drukt van jewelste. Ze stond op van de plek waar ze zat en liep richting de Ceremonie. Bovenwonder was ze deze keer weer optijd. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" sprak Vyndi en het gejuich overstemde het plein even en toem het weer afzwakte sprak ze verder. "Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Met die woorden hielt ze zich opnieuw even in en liet iedereen hen feliciteren. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots.’ Na die woorden volgde Kynia niks meer van de rest. Misschien was zelfs de verbaasde uitdrukking op haar gezicht te zien als je goed keek. Zij een leerling? Nu.. op dit moment? Ze leek in een punt in de verte te staren voor haar ogen opzoek gingen naar Hanya. Ze ving de woorden van Vyndi weer op en luisterde verder. ‘Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerlingen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beëindigd!" Riep ze uit en draaide zich om. Kynia zocht weer naar Hanyo en zag hem na een tijdje staan. Zijn uiterlijk beloofde al veel goeds. Redelijk sterk gebouwd, maar het lag er aan wat hij er uit zou krijgen. Ze liep op hem af na de felicitaties en kwam naast hem staan. ‘En ben je er klaar voor?’ vroeg ze als eerst vraag waar ze een reden mee had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanyo

Hanyo


Aantal berichten : 16

Karakter
Leeftijd: 17 years long I was a human..
Rang: Leerling
Partner: In the night sparkling bright, you are there and I fell in love with you the moment I saw you. Alice my little angel..

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 6:27 am

"Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" Riep Vyndi's stem. Hanyo trok zijn wenkbrauw op en ging naast Alice staan. Hij grijnsde naar het kleine meisje en legde even zijn arm om haar schouder. "Wat gaat er gebeuren?" Vroeg Hanyo grijnsend maar voor hij antwoord kreeg begon de rood harige queen weer te praten. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Het gejuig overstemde het plein even eb Loira vroeg zich even af waar men om juichtte. "Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Met die woorden hielt Vyndi even op en liet iedereen hen feliciteren. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren.'' Loira stapte voorzichtig naar voren en keek naar Vyndi terwijl ze voelde dat alle ogen op haar gericht waren. ''Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Even stopte ze en liet iedereen elkaar feliciteren. "Morgen bij dagraad zal onze training starten Loira! Voor de rest, Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerligen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beeindigd!" Riep ze uit en draaide zich om om zich in de schaduwen van het kamp te kunnen verbergen. Hanyo keek glimlachend naar Alice. "Gefeliciteerd mevrouw." Grijnsde hij en keek daarna naar de gedaamte die op hem af kwam. Zij was waarschijnlijk Kynia en Hanyo rechtte zijn rug waardoor zijn shirt zijn brede spieren extra benadrukte. Een smalende grijns lag rond zijn mond terwijl hij haar aankeek. 'En ben je er klaar voor?’ Vroeg ze toen ze naast hem stond. Hanyo's grijns werd breder. "Absoluut!" Zij hij standvastig en grijnsde nogmaals. "Dus vertel maar wanneer beginnen we?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kynia

Kynia


Aantal berichten : 117

Karakter
Leeftijd: 19
Rang: Beschermer
Partner: I created a hate for love... that's my answer.

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 6:58 am

Hanyo's grijns werd breder. "Absoluut!" Zij hij standvastig en grijnsde nogmaals. "Dus vertel maar wanneer beginnen we?" Voor ze antwoord gaf bekeek ze hem nog eens nu ze eenmaal wat dichterbij stond. ‘Ook niet ongeduldig of wel soms?’ mompelde ze op zo’n manier dat hij wist dat hij er niet op hoefde te antwoorden. Ze kreeg een lichte grijns op haar gezicht en knikte. ‘Beginnen doen we zo snel mogelijk. Geen tijd te verliezen al hebben we het zogenaamde eeuwige leven. Zonder ervaring en training zal je dat eeuwige leven weg kunnen gooien… en dat is niet de bedoeling.’ En ze keek hem rustig aan. ‘Op het eerste gezicht ziet dit er goed uit.’ En ze meende het. ‘Maar niet te overmoedig worden. Ik heb daarbij namelijk al veel zien falen. Je kunt niet altijd alles aan. Veel vampiers gebruiken hun verstand niet, dus laat mij eens kijken of ik kan zorgen dat jij die wel krijgt.’ En ze glimlachte kort. ‘Ik wil je morgen zien. Laten we zeggen ergens vroeg in de morgen op het veld buiten het kamp. Laatkomers krijgen van mij al een minpunt, dus ik vraag je bij deze op tijd te wezen. Begrepen?’ vroeg ze met een rustige maar scherpe toon in haar stem. ‘Als je dat snapt zie ik je morgenvroeg.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Healer
Alice


Aantal berichten : 79

Karakter
Leeftijd: 16 young years
Rang: A real healer
Partner: Once I was haunted by the past, Once my heart was broken. But Hanyo, you saved me from disaster and you've healed my heart

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 9:13 am

"Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" Zo klonk Vyndi's stem door het kamp enh Alice tilde haar hoofd op. Dit was de ceremonie die bekend zou laten worden dat zij nu echt Healer was. Mickey zei dat ze het niet had aangekund dus nu mocht zij opstaan als echte healer. Zwijgend stond ze op en bewoog zich elegant richting de Queenstree waar ze toch een behoorlijk stuk naar voren liep. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Alice hoorde het gejuig en glimlachte toch even trots en stapte iets naar voren. Ze was ondertussen al een stuk volwassener geworden en zag er ook wel anders uit ondertussen. Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Haar blik gleed even naar Elias en ze glimlachte vriendelijk naar hem. Stilletjes liep ze naar hem toe. ''Gefeliciteerd,'' zei ze vriendelijk en keek weer naar Vyndi. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Jonathan, jou geef ik de leidin over Brooke, pas op haar, ik neem aan dat je niet dezelfde fout zal maken met haar als er met je vorige leerling gebeurde. Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren. Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Onbewust zochten de ogen van Alice even naar Hanyo, ze had hem binnengebracht en hem toch onde haar hoede genomen nadat Roxanne hem getransformeerd had. Hanyo keek glimlachend naar Alice. "Gefeliciteerd mevrouw." Grijnsde hij en keek daarna naar de gedaamte die op hem af kwam. Alice grinnikte evenen boog elegant. ''Tja meneer, dankjewel. En nu maar hopen dat Kynia je heel houdt tijdens haar training.'' Ze keek even naar de vampier die genaderd was en knikte kort. Hanyo rechtte zijn rug waardoor zijn shirt zijn brede spieren extra benadrukte. Een smalende grijns lag rond zijn mond terwijl hij haar aankeek. Ze kon het even niet laten om naar hem te staren voor ze zich omdraaide. Alice glimlachtein zichzelf en liep nu stilletjes richting het jonge blonde meisje. ''Hallo, ik ben Alice.'' Ze glimlachte even en bleef het meisje aankijken. ''Ik zal je beloven je alles te leren wat je nodig hebt, dus ik hoop je morgenochtend te zien bij mijn huis.'' Ze knikte even en legde haar hand op de schouder van het jonge meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delailah
Healer apprentice
Delailah


Aantal berichten : 2

Karakter
Leeftijd: 11
Rang:
Partner:

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyzo nov 06, 2011 7:03 pm


"Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" Zo klonk Vyndi's stem door het kamp enh Alice tilde haar hoofd op. Dit was de ceremonie die bekend zou laten worden dat zij nu echt Healer was. Mickey zei dat ze het niet had aangekund dus nu mocht zij opstaan als echte healer. Zwijgend stond ze op en bewoog zich elegant richting de Queenstree waar ze toch een behoorlijk stuk naar voren liep. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Alice hoorde het gejuig en glimlachte toch even trots en stapte iets naar voren. Ze was ondertussen al een stuk volwassener geworden en zag er ook wel anders uit ondertussen. Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Haar blik gleed even naar Elias en ze glimlachte vriendelijk naar hem. Stilletjes liep ze naar hem toe. ''Gefeliciteerd,'' zei ze vriendelijk en keek weer naar Vyndi. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Jonathan, jou geef ik de leidin over Brooke, pas op haar, ik neem aan dat je niet dezelfde fout zal maken met haar als er met je vorige leerling gebeurde. Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren. Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Alice glimlachtein zichzelf en liep nu stilletjes richting het jonge blonde meisje. ''Hallo, ik ben Alice.'' Ze glimlachte even en bleef het meisje aankijken. ''Ik zal je beloven je alles te leren wat je nodig hebt, dus ik hoop je morgenochtend te zien bij mijn huis.'' Ze knikte even en legde haar hand op de schouder van het jonge meisje. Delailah keek naar de vrouw die naar haar toe liep, ze werd gewoon healer. Wauw dit had ze nooit maar dan ook nooit verwacht. Delailah keek naar Alice die haar hand op haar schouder legde, moest dit echt vroeg ze zich af. Delailah glimlachde '' Delailah, maar Laila is ook goed'' klonk haar stem die in de verte nog wel wat haat droeg. Ze had absoluut geen vampier willen zijn ze haatte vampiers en nu was ze zelf een vuile bloedzuiger. Delailah keek naar Vyndi die weer wegliep. ''Ik zie je morgen wel'' klonk de zachte stem van Delailah terwijl ze wegliep naar haar eigen huisje. Terwijl ze wegliep keek ze nog even of ze haar evenbeeld zag staan, haar zusje en enige die ze nog had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 273

Karakter
Leeftijd: I am old enough for you
Rang: Beschermer
Partner: My time is not yet ripe for love

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptyma nov 07, 2011 3:39 am

Lily sprong net over het hek terug naar de kamp toen ze het stem van haar Queen hoorde "Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" In paar seconde stond Lily bij een boom en wachte tot de ceremonie zal beginnen. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Ze hoorde gejuig dat bestemd was voor Alice, ze was een goede healer. Lily voelde aan haar litteken en luisterde weer naar wat Vyndi verder wou zeggen Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Lily juichte van binnen, eindelijk was ze een Beschermer geworden. Ze zag Alice naar Elias liep en hem feliciteerde dat zou zij zometeen doen. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Jonathan, jou geef ik de leidin over Brooke, pas op haar, ik neem aan dat je niet dezelfde fout zal maken met haar als er met je vorige leerling gebeurde. Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren. Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Lily keek stuk voor stuk naar de nieuwe leerlingen, allemaal jong en nieuw geen van de leerlingen kende ze. "Morgen bij dagraad zal onze training starten Loira! Voor de rest, Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerligen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beeindigd!" Lily liep rustig naar Elias en gaf een klap op zijn schouder 'gefeliciteerd Elias nu ben je eindelijk van brandon af' Zei ze met glimlach en liep toen meteen naar haar oude mentor Raven 'Raven bedankt voor al je training' zei ze zachtjes en keek even in de ogen van Raven daarna liep ze meteen richting het bos om even te rennen en misschien ging ze nog naar het zeemeermensen gebied.




Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelvsdevil.actieforum.com/
Jonathan

Jonathan


Aantal berichten : 38

Karakter
Leeftijd: 75 (20 als mens)
Rang: Beschermer
Partner: Solus Aeterna...(Alone Forever)

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptydi nov 08, 2011 6:38 am

Jonathan had een boek gepakt en lette niet op wat Vyndi allemaal zei. Hij wist dat Brooke zijn leerling zou worden. Hij kende het kind niet eens... Even viel hij terug in het verdriet van de dood van zijn vorige leerling. "Deze zal alleen lezen en vechten met mensen.." ,mompelde hij nors. Hij stopte zijn boek weg en ging op zoek naar degene die bekend stond als Brooke. Nou ja ,hij keek maar wat rond. Toen de ceremonie was afgelopen ging hij echt zoeken. Toen alle vampiers weg waren ,stond er nog maar één meisje te wachten. Hij glimlachte even. "Zo ,dus jij bent het deeg van de toekomst?" ,hoonde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooke

Brooke


Aantal berichten : 83

Karakter
Leeftijd: 25
Rang: I was the mermaid queen but now I swim with the sea spirits ... and I see that I am resolved in the Moon
Partner: Raven you were in my heart that keeps you .. but the calling of the moon is my life but I could not remember a thing you never forget

Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Emptydi nov 08, 2011 7:47 am

Vyndi zuchtte even. De gathering was gisteren en het gevaar zou zeker beginnen met drijgen. Ze hadden nieuwe beschermers nodig en heel snel. "Iedereen verzamelen voor een Ceremonie!" Riep ze uit en wachtte even geïriteerd. Toen idereen er was zuchtte ze en keek hen allen aan. "Vandaag hebben wij veel nieuws. Aller eerst wil ik vertellen dat Mickey vanaf vandaag de rang Healer niet meer zal dragen. Jammer genoeg heeft ze beslosten dat ze het niet meer aankon. Dus vanaf vandaag zal onze healer Alice zijn!" Het gejuig overstemde het plein even en toem het weer afzwakte ademde ze even diep. "Vandaag is ook de dag dat vele van onze leerlingen beschermers zullen worden. Ik wil Rox, Raven en Brandon bedanken voor hun trainingen. Taylor, Cormag, Lily en Elias stap naar voren. Jullie vieren hebben veel van jullie laten zien. Vandaag is de dag dat jullie beschermers worden. Taylor, ik als jouw mentor vertrouw er op dat je eerlijk en sterk zal zijn. Cormag met Roxanne als jouw mentor begrijp je vast dat ik zeker weet dat je net zo krachtig en sterk als haar bent geworden. Lily, Raven was jouw mentor wees net zo slim en wijs als hij is. Uiteindelijk. Elias jouw mentor was Brandon. Wees net zo loyaal en wijs als hij is." Met die woorden hielt ze zich opnieuw even in en liet iedereen hen feliciteren. "Dan nu! Onze nieuwe leerlingen! Jonge Hanyo, ik vertrouw Kynia jouw leven toe. Train hem goed Kynia. Maak hem groots. Dan onze tweeling Delailah en Abigail. Voor een van jullie bijde is een speciaal pad vastgelegd. Maar eerst Abigail. Vanaf deze dag tot jij beschermer zal worden, zal Roxanne jouw mentor zijn! Dan nu Jonge Delailah, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Healer leerling! Alice zal je trainen tot jij haar plek zal kunnen innemen als onze Healer! Jonathan, jou geef ik de leidin over Brooke, pas op haar, ik neem aan dat je niet dezelfde fout zal maken met haar als er met je vorige leerling gebeurde. Dan nu, Yucka, jouw mentor zal onze Deputy Madoka worden. Leer goed en wees wijs. Ik heb vertrouwen in jullie bijde. En onze laatste nieuwe leerling. Loira stap naar voren. Vanaf vandaag zal ik je trainen tot je klaar bent om beschermer te worden!" Even stopte ze en liet iedereen elkaar feliciteren. "Morgen bij dagraad zal onze training starten Loira! Voor de rest, Succes allen met de training ik heb vertrouwen dat jullie allen deze leerligen een glorieuze toekomst zullen geven. Van jullie leerlingen verwacht ik allen dat jullie naar jullie mentoren zullen luisteren. Hiermee is deze ceremonie beeindigd!" Riep ze uit en draaide zich om om zich in de schaduwen van het kamp te kunnen verbergen om haar plannen te kunnen uitwerken met Twan en het eliteteam. Even viel hij terug in het verdriet van de dood van zijn vorige leerling. "Deze zal alleen lezen en vechten met mensen.." ,mompelde hij nors. Hij stopte zijn boek weg en ging op zoek naar degene die bekend stond als Brooke. Nou ja ,hij keek maar wat rond. Toen de ceremonie was afgelopen ging hij echt zoeken. Toen alle vampiers weg waren ,stond er nog maar één meisje te wachten. Hij glimlachte even. "Zo ,dus jij bent het deeg van de toekomst?" ,hoonde hij. Brooke horde een stem prate en draaide ig om ze keke naar ene vampier die waarschijnlijk haar mentor zal zijn. "Ik ben Brooke ja en jij bent vast Jonathan?" Zei ze met een lieve glimlach. ara in haar egdachte staarde deze ceremonie haar niks aan ze mooest nu gana doden en dat wou ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie ala Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ala Vampiers   Ceremonie ala Vampiers Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie ala Vampiers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie (18-08-11)
» Ceremonie {12-10-11}
» Ceremonie (21-10-11)
» Ceremonie 06-08-11
» Ceremonie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasy Life :: Territoria :: Vampier territorium :: Queens tree-
Ga naar: